Hizmet Vatandaşın Ayağına Gidiyor

Güncelleme Tarihi:

Hizmet Vatandaşın Ayağına Gidiyor
Oluşturulma Tarihi: Şubat 24, 2015 10:45

MURATPAŞA BELEDİYESİ’NİN, HIZLI HİZMET VERMEK VE VATANDAŞLARIN ZAMAN KAYBI YAŞAMASINI ENGELLEMEK AMACIYLA PLANLADIĞI DÜZENLEMELER DEVAM EDİYOR.

Muratpaşa Belediyesi’nin, hızlı hizmet vermek ve vatandaşların zaman kaybı yaşamasını engellemek amacıyla planladığı düzenlemeler devam ediyor.
Vatandaşların, Meltem Mahallesi’nde bulunan Tapu Kadastro Müdürlüğü’ndeki işlemlerinde, belediye ile ilgili bölümlerinde hız kazandırmak isteyen Muratpaşa Belediyesi’nin, mobil veznesi çalışmalarına başladı. Vatandaşlar, Muratpaşa Belediyesi Mobil Veznesi’nde, tahakkuk, tahsilat, beyan sureti ve borcu yoktur yazısı gibi işlemlerini zaman kaybı yaşamadan yaptırabiliyor.
Tapu Kadastro Müdürlüğü’nde konuşlandırılan mobil veznenin çalışmalarını denetleyen Muratpaşa Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Kaçmaz, “Vatandaşlarımızın Tapu Kadastro Müdürlüğü’nde, belediyemizle ilgili işlemlerine hız kazandırmak ve zaman kaybı yaşamalarını önlemek istedik. Vatandaşlarımız, belediyeye kadar gelmeden, işlemlerini mobil veznemizden nakit ve kredi kartıyla yaptırabilirler. Mobil veznemizde, tahakkuk, tahsilat, beyan sureti ve borcu yoktur yazısı almak gibi işlemleri yapılabiliyor” dedi.
Muratpaşa Belediyesi, Tapu Kadastro Müdürlüğü’nde sabit bir vezne için de görüşmelerini sürdürüyor. Görüşmelerin olumlu sonuçlanması halinde, vatandaşların, Muratpaşa Belediyesi ile ilgili işlemlerini Tapu Kadastro Müdürlüğü içinde yaptırabilecekleri belirtildi. Sabit vezne oluşturulması ile birlikte de mobil veznenin, Muratpaşa’da yaşayan engelli ve yaşlı vatandaşlara hizmet vereceği, talep eden engelli ve yaşlı vatandaşların evlerine kadar giderek işlemlerinin yapılacağı kaydedildi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!