Hastanede yüksek lisans dersi

Güncelleme Tarihi:

Hastanede yüksek lisans dersi
Oluşturulma Tarihi: Nisan 26, 2017 10:36

Hastanede yüksek lisans dersi

Haberin Devamı

İZMİR'deki Özel Tınaztepe Hastanesi, Ege Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans Programı öğrencilerine ev sahipliği yaptı. Ege Üniversitesi'nden gelen talep üzerine düzenlenen seminer kapsamında, örnek işletme olarak gösterilen Tınaztepe Hastanesi'nin hizmeti nasıl sunduğu anlatıldı.

Babasının kalp ameliyatı olduğu Özel Tınaztepe Hastanesi'nin hizmet kalitesi ve işleyişinden memnun kalan Ege Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Aykan Candemir, sıra dışı bir uygulamaya imza attı. Hastanede sunulan hizmetleri ve yapılan yenilikleri Pazarlama ve Marka Yönetimi İkinci Öğretim Tezsiz Yüksek Lisans Programı öğrencilerine yerinde göstermeye karar veren Doç. Dr. Candemir, hastane yönetimiyle iletişime geçerek, dersi burada gerçekleştirdi.

Doç. Dr. Candemir, daha önce farklı sektörlerdeki birçok firmaya ziyarette bulunduklarını, ancak hastanenin ilk ve farklı bir tecrübe olduğunu kaydetti. Doç. Dr. Candemir, "Öğrencilerimize hizmetler sektöründe kaliteli hizmetin nasıl verilmesi gerektiğini ve nasıl ölçümlendiğini anlatıyoruz. Hem teorik hem de pratik derslerimiz oluyor. Derslerimiz devam ettiği süre içinde ya konuşmacı davet ediyoruz ya da biz işletmelere gidiyoruz. Öğrencilerimiz bu tür organizasyonlarda hizmetler sektörünün farklı yönlerini görme imkanına sahip oluyorlar" diye konuştu.

Bu hastaneyi de örnek bir kurum olarak gördüğünü ve gösterdiğini ifade eden Doç. Dr. Candemir, düzenlenen seminerin öğrenciler için çok yararlı olduğunu belirterek babasının kalp ameliyatını gerçekleştiren ve bu etkinliğin düzenlenmesine aracı olan Tınaztepe Hastanesi Kalp ve Damar Cerrahisi Koordinatörü Prof. Dr. İsa Durmaz'a ve hastane yönetimine teşekkür etti.

"HASTA ODAKLI HİZMET VERİYORUZ"

Hastanenin Başhekimi Doç. Dr. Serhat Gür, hasta odaklı hizmet sayesinde kalitelerinin her geçen gün daha da arttığını belirtti. Doç. Dr. Gür, "Hizmet sektöründe memnuniyeti sağlamak oldukça zor bir durumdur. Ancak sağlık sektörü, diğer sektörlere nazaran daha hassas bir alan. Sağlık sektörü, içerisinde birçok dinamik barındırır ve sağlıkta hata payının sıfır olması gerekir. Hasta odaklı ve kaliteli hizmet sunduğumuzun göstergesi, sağlıkta uluslararası 'altın' standartları belirleyen, Amerika Birleşik Devletleri'nin en prestijli akreditasyon kuruluşlarından Joint Commission International (JCI) belgesine sahip olmamızdır. Kalitemizin üniversitelerin öğretim üyeleri tarafından fark edilmesi ve takdir edilmemiz de son derece mutluluk verici" dedi.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!