Yönetilenlerin dikkatine

Güncelleme Tarihi:

Yönetilenlerin dikkatine
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 08, 2000 00:00

Haberin Devamı

BEDAŞ, muhtarları ziyaret ediyor

Boğaziçi Elektrik üst düzey yöneticileri, İstanbul'daki 11 işletme müdürlüğünü dolaşarak muhtarları dinliyor.

Avrupa Yakası'nın elektrik dağıtımını yapan Boğaziçi Elektrik (BEDAŞ), yeni bir uygulama başlattı. BEDAŞ Genel Müdürü Mustafa Kavlu başkanlığındaki üst düzey yöneticiler, 11 işletme müdürlüğünü dolaşarak, muhtarları dinliyorlar.

Toplantıların ilki geçtiğimiz perşembe günü yapıldı. Yer, Bayrampaşa İşletmesiydi. İki bölgenin sınırları fazlasıyla içiçe olduğundan Bayrampaşa ve Sefaköy muhtarları birlikte ağırlandı.

En yaygın sorun kaçak elektrik

Toplantıya 13 muhtar ile Genel Müdür Mustafa Kavlu'nun da aralarında bulunduğu 20 BEDAŞ personeli katıldı. Personelden 9 kişi merkezden, yani genel müdürlükten, 11 kişi ise ilgili işletmelerden gelmişti. Muhtarlar sırayla söz alarak, mahallelerinin sorunlarını dile getirdiler. Tüm muhtarlar ağız birliği etmişçesine kaçak elektrik kullanımından ve trafoların yetersizliğinden bahsettiler. Bir diğer sorun ise fatura yatırma gişelerinin yetersizliğiydi.

BEDAŞ Genel Müdürü Mustafa Kavlu tüm muhtarları tek tek dinledikten sonra yaptığı konuşmasında, Avrupa Yakası'na 2000 yılı için TEDAŞ tarafından 22.5 trilyon ödeme yapıldığını ve 1.5 trilyon için de söz verildiğini belirtti. Kavlu ayrıca projelendirilen tüm yatırımların gerçekleştirilebilmesi için gereken miktarın 35 trilyon olduğunu sözlerine ekledi.

Muhtarların personel yetersizliği şikayetlerini doğrulayan genel müdür, personel almak yerine hizmet satın aldıklarını, bu doğrultuda saat okuma ve elektriği kesme işlerini özelleştirdiklerini belirtti.

Kaçak elektrik kullanımı konusuna da değinen Kavlu, sorunun kangren haline geldiğini, ancak alınan önlemler sayesinde az da olsa düşüş yaşandığını açıkladı. BEDAŞ'ın bundan sonraki projesi ise üst düzey idareciler de dahil olmak üzere kapı kapı dolaşarak, kaçak elektrik kullanan vatandaşı evinde abone yapmak.

BEDAŞ'ın muhtarlarla yaptığı toplantılar haftalık olarak devam edecek. Tüm işletmeler ziyaret edildikten sonra ikinci bir tur yapılarak, muhtarlara dile getirdikleri şikayetlerin sonuçları bildirilecek. BEDAŞ yetkilileri, bu toplantılar sayesinde muhtarların kendilerini güvende hissetttiğini ve sorunlarının kurum tarafından takip edildiğini anladıklarını belirtiyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!