Vakıfbank personel alımı şartları | Vakıfbank iş başvuru sayfası!

Güncelleme Tarihi:

Vakıfbank personel alımı şartları | Vakıfbank iş başvuru sayfası
Oluşturulma Tarihi: Aralık 16, 2015 16:03

Vakıfbank personel alımı şartlarını yayınladı! Türkiye'de 893 şubesiyle hizmet vermekte olan Vakıfbank yeni dönem personel alımı planını kamuoyu ile paylaştı. Vakıfbank personeli olmak için şartlar neler? Vakıfbank iş başvuruları nasıl yapılır?

Haberin Devamı

Ülkemizde en çok tercih edilen meslek gruplarının başında bankacılık gelmekte. Türkiye'de 893 şubesiyle hizmet vermekte olan Vakıfbank yeni dönem personel alımı planını kamuoyu ile paylaştı. Vakıfbank personeli olmak için gerekli şartlar haberimizde yer alıyor.

KAÇ PERSONEL ALINACAK?

Vakıfbank personel alımı ilanı kapsamıda 750-800 personelin alınacağı açıklandı.

Vakıfbank personel alımı şartları | Vakıfbank iş başvuru sayfası


İŞ BAŞVURUSU NEREDEN YAPILACAK?

İş başvurularınızı Vakıfbank resmi sitesi üzerinden iş başvurusu yapabilirsiniz.
- Aşağıda verdiğimiz linle tıklayarak Öz Geçmiş formunuzu oluşturmanız gerekmetedir.
- Tabi üye değilseniz ilk önce üye olmalısınız!

VAKIFBANK İŞ BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ!

Haberin Devamı

Vakıfbank personel alımı şartları | Vakıfbank iş başvuru sayfası


VAKIFBANK PERSONEL ALIMI ŞARTLARI 

Vakıfbank'ın insan kaynakları sayfasında Vakıfbank Personel Alımı şartlarına ilişkin şu açıklama yer alıyor;
"VakıfBank, benimsediği büyüme stratejisi ve sürdürdüğü yeniden yapılanma projesinin başarıya ve belirlenen hedeflere ulaşmasının büyük ölçüde insan kaynağına dayandığı gerçeğinden hareketle işe alma, terfi, performans değerlendirme, kariyer planlama ve eğitim süreçlerinde iyileştirme çalışmalarına, aralıksız olarak devam etmektedir.

VakıfBank personeli, geleceğe güvenle bakabilmenin ve VakıfBank'lı olmanın ayrıcalığını yaşamaktadır."
Vakıfbank tarafından açılan personel ilanlarında ise pozisyonlara uygun başvuru şartları ayrıca banka tarafından ilan edilmektedir.

BAKMADAN GEÇME!