Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Aralık 14, 2000 00:00

Haberin Devamı

Arçelik'e teşekkürler

Arçelik marka 5060 No-Frost buzdolabım bir süre önce arızalanmıştı. Arızalanan buzdolabım 5 Aralık 2000 tarihinde, bir üst model olan 5080 No-Frost buzdolabı ile değiştirildi. Bu konuda bana yardımcı olan ve yakından ilgilenen Arçelik Antalya Bölge Bayii Tüketici Hizmetleri Sorumlusu Erdoğan Akboğa ile diğer çalışanlara teşekkür ediyorum.

Telefonum arızalandı

19 Ağustos 2000 tarihinde Antelsan'dan Nokia 3210 cep telefonu satın aldım. Yaklaşık 15 gün sonra telefonum arızalandı. Ekran kendiliğinden kayboluyordu. Şikayetimi telefonu satın aldığım mağaza yetkililerine ilettim. Bunun üzerine telefon ilgili firmaya gönderildi. Ancak, telefonum geri geldiğinde aynı arızayı tekrarladı. Telefonumun yenisiyle değiştirilmesini istedim ancak olumlu yanıt alamadım. Ajlan Caka

Yetkili diyor ki

KVK Mobil Telefon Sistemleri Tic. A.Ş. Teknik Servis Şefi Gönül Kıcır, ‘‘Tüketicimizin telefonu şikayet belirtilmediği için temizlenerek bakımdan geçirilmiş. Kendisi telefonunu bize ulaştırırsa gereken inceleme yapılacaktır.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!