GeriGündem Sigarayı bırakmak için bakanlık yöntemleri
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    1
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Sigarayı bırakmak için bakanlık yöntemleri

SAĞLIK Bakanlığı, 19 Temmuz’da kapalı mekanlarda başlayacak sigara yasağını hatırlatarak, sigarayı bırakmak isteyenlere internet sitesinden önerilerde bulundu.

Bakanlığın önerileri özetle şöyle:
Gevşeme egzersizleri uygulayın (duş almak, derin solunum, egzersiz)
Sigarayla birlikte yapılan aktivitelerden uzak durun (kahve-çay içme, arkadaşlarla sohbet ortamları)
Dikkatinizi başka yöne çekecek aktivitelerde bulunun (yürüyüş yapmak, sigara içilmeyen yerleri kullanmak)
Ağız alışkanlığını yenmek için ağzınızı meşgul edecek az kalorili ve sağlıklı besinler tüketin (şekersiz sakız çiğnemek, yemeklerden sonra taze meyve suyu, süt gibi içecekler içmek)
Ellerinizi meşgul edin (bulmaca çözün, bahçe işi ile ilgilenin)

Yorumları Göster
Yorumları Gizle