Servisin yanlış siparişi yüzünden 8 ay bekledi

Güncelleme Tarihi:

Servisin yanlış siparişi yüzünden 8 ay bekledi
Oluşturulma Tarihi: Mart 23, 1998 00:00

Haberin Devamı

Servisin yanlış siparişi yüzünden müşterisi 8 ay parça beklemek zorunda kalan Sony, bu tür sorunlarla bir daha yaşamamak için çareyi On-line sisteme geçmekte buldu.

Okuyucularımızdan Defne Demir, Sony marka projeksiyon makinesinin perdesi arızalanınca yetkili servis çağırdı. Servis, sorunun giderilebilmesi için parça değişikliği gerektiğini söylemiş ve parçanın da bir kaç hafta içinde gelebileceğini belirtmiş. Ancak, aradan 8 ay geçdiği halde projeksiyon makinasındaki sorun bir türlü giderilememeş. Hürriyet'in Tüketici Köşesi'ne başvuran Demir'in şikayetini Sony'e ilettik. Sony yetkilileri projeksiyon makinasındaki arızayı gidererek, ‘‘Yaptığımız araştırma sonunda gecikmenin yedek parça siparişini servisin yanlış vermesinden kaynaklandığı ortaya çıktı. Bu nedenle onarım biraz uzun sürdü. Servisimizi yedek parça siparişi ve takibi konusunda uyardık. Ayrıca bundan böyle bu tür sorunlar yaşanmaması için yedek parça siparişlerini on-line sistemle yapılması için çalışmaları başlattık’’ dediler.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!