GeriGündem PTT memur alımı yazılı sınav sonuçları ne zaman açıklanır?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

PTT memur alımı yazılı sınav sonuçları ne zaman açıklanır?

PTT memur alımı yazılı sınav sonuçları ne zaman açıklanır?

PTT'nin 2 Ağustos Perşembe günü sınav giriş belgelerini yayımladığı ve 12 Ağustos Pazar günü belirlediği sınav merkezlerinde gerçekleştirdiği yazılı sınav süreci, sonuç sorgulamaları ile devam ediyor. Katılım gösterdikleri PTT yazılı sınav sonuçları için araştırmalarına devam eden binlerce vatandaş, konuyla ilgili yeni bir gelişme olup olmadığını internet üzerinden sorguluyor. Peki, PTT yazılı sınav sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte, o detaylar

PTT yazılı sınav sonuçları için vatandaşların araştırmaları devam ediyor. Sınava giren binlerce kişinin merakla araştırdığı konu olan PTT yazılı sınav sonuçları, Gazi Üniversitesi ile birlikte ortaklaşa gerçekleştirilen sınavın değerlendirmesinin tamamlanmasıyla birlikte erişime açılacak. Peki, PTT yazılı sınav sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte, o konu ve diğer detaylar hakkında bazı bilgiler

PTT sınav sonuç tarihiyle ilgili resmi bir açıklama yapılmadı. Yazılı ve sözlü sınav sonucu, PTT’nin internet adresi ya da Gazisem üzerinden ilan edilecek. Yapılan ilan tebliğ niteliğinde olup adaylara ayrıca yazılı tebligat yapılmayacak. Sınav sonuçları hakkında bir gelişme olduğu takdirde haberimizden okuyabilirsiniz.

SONUÇ İTİRAZLARI NE ZAMAN YAPILACAK?

Adaylar; yazılı ve/veya sözlü sınav sonucuna ilişkin itirazlarını, sonuçların yayınlandığı günü takip eden 7 (yedi) gün içerisinde yapabilir. Yazılı ve sözlü sınav sonucu itirazına ilişkin hususlar sınav sonuçlarının yayınlandığı tarihte adaylara ilan edilecektir.

GÖREVE BAŞLAMALAR NE ZAMAN?

Yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunda atanmaya hak kazanan adayların atama işlemlerine, yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunun ilan edildiği tarihten itibaren belirli dönemler halinde en geç 1 (bir) yıl içinde başlanılacak. Yazılı sınav sonucunda müşteri ilişkilerinin ön planda olduğu gişe ve büro görevlisi ile postacı pozisyonlarına atanmaya hak kazanan adaylara uygun psikometrik inceleme yaptırılacak ve sonucuna göre atamaları yapılabilecektir. Ancak belirtilen testi yaptırmayan adayların atamaları yapılmayacak.

KAÇ PUAN ALMAK GEREKİYOR?

Sınavda; Avukat, Mimar, Mühendis, PTT Uzman Yardımcısı ile Tekniker pozisyonlarına başvuranlardan yazılı ve sözlü sınav sonucunda 70 puan ve üstü alanlar; Gişe ve Büro Görevlisi (Sigortacılık), Gişe ve Büro Görevlisi (Bankacılık), Gişe ve Büro Görevlisi (Pazarlama), Gişe ve Büro Görevlisi (Lojistik), Gişe ve Büro Görevlisi, Gişe ve Büro Görevlisi (PTT’de çalışan firma elemanı), Postacı, Postacı (PTT’de çalışan firma elemanı) pozisyonlarına başvuranlardan yazılı sınav sonucunda 60 puan ve üstü alanlar başarılı sayılacak.

GÖREVDE YÜKSELME NASIL YAPILIYOR?

Gişe görevlisi/ Büro görevlisi olarak 4 yıl görev yapan personel görevde yükselme sınavında başarılı olmak kaydıyla Şef, ayrıca Şef olarak 3 yıl görev yapan personel Müdür unvanına atanabilmektedir.

Dağıtıcı olarak 4 yıl görev yapan personel Başdağıtıcı, 4 yıllık üniversite mezunu Başdağıtıcı 3 yıl Başdağıtıcı olarak görev yaptıktan sonra görevde yükselme sınavında başarılı olmak kaydıyla Şef olarak atanabilmektedir.

Avukat, Mühendis ve Mimar olarak 10 yıl hizmeti bulunanlar Yönetim Kurulunca da uygun görülmesi halinde Müdür veya Şube Müdürü pozisyonlarına sınavsız olarak atanabilmektedirler.

Tekniker olarak 4 yıl görev yapan personel görevde yükselme sınavında başarılı olmak kaydıyla Teknik Şef olarak atanabilmektedir.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle