"Otelde fare gördük, normal dediler"

Güncelleme Tarihi:

Otelde fare gördük, normal dediler
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 11, 2007 10:22

Muğla'nın Bodrum ilçesinde bir grup turist, kaldıkları otelde, acente tarafından kendilerine bildirilen şartların olmaması nedeniyle mağdur olduklarını iddia ederek, Bodrum Kaymakamlığına şikayette bulundular.

Bodrum'un Gümüşlük beldesindeki otelde tatillerini geçiren bir grup yerli turist, acente aracılığıyla kaldıkları otelde mağdur olduklarını öne sürdüler.

Bodrum Kaymakamlığına şikayette bulunan turistler, acentenin otelin özellikleri hakkında kendilerine yanlış bilgiler verdiğini iddia ettiler.

Otel müşterilerinden Kerem Koray, gazetecilere yaptığı açıklamada, bir acente aracılığıyla 1.5 ay önce rezervasyon yaptırdığını, ancak geldiği otelde kendisine söylenen birçok özelliğin bulunmadığını öne sürdü.

Koray, “Tatil için ilk gün saat 15.00'de otele geldik, bizi saat 18.00'de otele aldılar. Biz her şey dahil sistemiyle anlaşmıştık, geldiğimiz ilk gün sadece kuru fasulye verdiler. Anlaşmamızda balkonlu otel odasında kalacağımız yer alıyordu, balkonsuz personel odasında yatırdılar bizi. Kaldığım odada fare gördüm ve durumu otel yetkililerine bildirdim. Onlar da bana 'Fare doğada bulunan bir hayvandır' yanıtı verdiler” iddiasında bulundu.

Otel müşterilerinden Göknur Gelecek de her şey dahil sistemiyle otele geldiklerini, ancak kendilerine çok az miktarda yemek verildiğini öne sürdü.

Otelde içki servisinin olmadığını da söyleyen Gelecek, “Otelin havuzunun hemen yanında kanalizasyon suları akıyor. Havuzu çok kötü durumda. Bize otelde doktor var demişlerdi, araştırdık öyle bir şey yok. Yetkililere bu durumu anlatmamıza rağmen hiçbir sorunumuzu çözmediler. Yetkililerden mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz” diye konuştu.

Gümüşlükte'deki otelin müdürü Salih Ün ise oteli 16 Haziran 2007 tarihinde devraldıklarını ve sezona yeteri kadar hazırlık yapamadıklarını söyledi.

Zaman sınırlı olduğu için az sayıda kalifiye personel bulduklarını bildiren Ün, şunları kaydetti:

“Müşterilerden otelin çevresindeki yollar hakkında şikayet gelmişti, onu hemen yaptırdık. Ancak acente, otelimizi tanıtırken denize sıfır diyor, müşteri ise balkondan denize atlayacağını düşünüyor. Biz her şey dahil sistemi ile çalışıyoruz. Müşterinin karnı doyuyor, gözü doymuyor.

Acente, otelleri tanıtırken bazen olduğundan farklı gösterebiliyor. Mesela bizi tanıtırken tüm odalar balkonlu demişler, bizim ise yalnızca 25 odamız balkonlu.”

Daha sonra gazetecilerle sahilde inceleme yapan Salih Ün ile otel müşterileri arasında tartışma yaşandı. Otelin voleybol sahasının yanında bulunan tuvaletten dışarıya sızan kanalizasyon suyundan rahatsız olduklarını söyleyen turistler, mağdur olduklarını öne sürdüler.

Öte yandan, Bodrum Kaymakamlığının talimatıyla olay yerine gelen Bodrum Turizm Danışma Bürosu yetkileri otel hakkında tutanak tuttu.

Bodrum Otelciler Derneği ile Gümüşlük Zabıta ekipleri de otelde inceleme yaptılar.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!