ODTÜ'den beklenen organizasyon

Güncelleme Tarihi:

ODTÜden beklenen organizasyon
Oluşturulma Tarihi: Nisan 04, 2008 12:09

Türkiye'nin en büyük üniversite topluluklarından biri olan ODTÜ İşletme Topluluğu, üniversite öğrencilerini pazarlama dünyasıyla buluşturan etkinliği JustMarketing'in yedincisini 9-12 Nisan tarihleri arasında Eti'nin ana sponsorluğunda gerçekleştiriyor.

Haberin Devamı

Bütün üniversite öğrencilerinin katılımına açık olan JustMarketing iki ana bölümden oluşuyor:

Öğrencilerin takımlar halinde katılarak yaratıcılıklarını sınadıkları reklam yarışması JustMarketing//Challenge ve pazarlama sektörüne ilgi duyan üniversite öğrencilerini pazarlama ve reklam dünyasından profesyonel isimlerle buluşturan JustMarketing//Congress. JustMarketing//08 katılımcılarını atölye çalışmaları, vaka çalışmaları, söyleşi, ödüllü reklam sergisi ve sosyal etkinliklerden oluşan çok yoğun ve dolu dolu bir program bekliyor. Eti'nin ana sponsorluğunda 9-12 Nisan tarihleri arasında ODTÜ'de gerçekleşecek JustMarketing'e katılacak konuşmacılar; Uğur Şeker (Zap Medya Genel Müdürü), Özlem Çetinkaya (Efes Pazarlama Müdürü), Ebru Ekşi Akınoğlu (Volvo Cars Türkiye Pazarlama Müdürü), Alper Akcan (Turkcell WAS Bölüm Müdürü), Burçak Dolanay (Knorr Ürün Müdürü) ve Fatoş Karahasan (Capital Dergisi Yazarı) gibi sektörün önde gelen başarılı isimlerinden oluşuyor.

Haberin Devamı

Aktivitenin son günü olan 12 Nisan'da yarışma finalistleri; Eti yetkilileri, pazarlama ve reklam dünyasından profesyonel isimler ve akademisyenlerden oluşan jüri karşısında projelerini sunacak ve ardından gerçekleşecek ödül töreni ile JustMarketing//08 sona erecek.

Ayrıntılı bilgi ve kayıtlar için www.just-marketing.org adresini ziyaret edebilirsiniz.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!