‘Kara Korsan’ ile eğlenceli matematik

Güncelleme Tarihi:

‘Kara Korsan’ ile eğlenceli matematik
Oluşturulma Tarihi: Ekim 04, 2006 00:00

Çocuklara matematiği sevdiren, eğlendirirken öğreten “Kara Korsan’ın Hazinesi – 4 İşlem” eğitim programı satışa sunuldu. EuroSoft imzasını taşıyan etkileşimli öğrenim serisi Bil Bul Eğitim’in bu son halkasında çocuklar, dört işlem yaparak hazine haritasında ilerliyor ve Kara Korsan’ın hazinesine ulaşmaya çalışıyorlar.

Haberin Devamı

EuroSoft Pazarlama Müdürü Mahmut Karcı, EuroSoft ürünlerinin tamamını çocukların okul öncesi gelişimine ve ilk öğretime yeni başladığı yıllarda katkıda bulunmak amacıyla tasarlandığını belirterek, “Eğitimin ezber yaparak olmayacağının bilinciyle hazırlıyoruz bütün ürünlerimizi. EuroSoft oyunlarında ezber yok eğlence ve öğrenme var. Kara Korsan oyununda ise çocuklara 4 işlem yaparak matematiği sevdireceğimize inanıyoruz” diye konuştu. Mahmut Karcı, Kara Korsan’ın Hazinesi – 4 İşlem programının, ilk öğretim çağındaki çocukların, 4 temel işlemi kullanarak pratik yapmalarını, ezbercilikten çıkarıp matematiksel düşünme altyapılarını güçlendirmeyi amaçlayan bir oyun olduğunu belirtti.

Haberin Devamı

 

Kara Korsan’da neler var?

 

Oyun, 9 ayrı bölümden oluşuyor. Oyunda çizgi film tadında eğlenceli görseller ve animasyonlar yer alıyor. Kara Korsan’ın gemisi bölme, toplama, çarpma ve çıkarma işlemi sorularına doğru yanıt verdikçe iskeleden yüklerini alıp ayrılmasıyla başlıyor. Sorulara doğru yanıt verdikçe Hazine Adası’na doğru adım adım ilerleyen gemi, tehlikelerle ve sürprizlerle dolu bir yolculuktan sonra hazineye ulaşıyor.

 

BigSoft ve Kandemiroğlu Grafik tarafından tasarlanan oyunun kutu kapağını Celal Kandemiroğlu çizdi. Senaryo ve grafik Ogan Kandemiroğlu ve Fatih Karcı tarafından hazırlanırken, yazılımı ise Tayfun Atik gerçekleştirdi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!