Hızır gibi şirket

Güncelleme Tarihi:

Hızır gibi şirket
Oluşturulma Tarihi: Aralık 05, 2003 19:02

Boyner Grubu'nun yeni şirketi Back-Up, asistans sektöründeki bütün hizmetleri tek çatı altında topladı. 18 bin üyesine yol, konut yardım gibi hizmetler yanında balayında ve tatilde gidilecek yer rezervasyonundan, doğumgününde pasta gönderilmesine kadar farklı seçenekler sunuyor. Şirketin bundan sonraki hedefi hizmet paketlerinin bireyler dışında kurumlar tarafından da kullanımını sağlamak.

Her an herkesin başına gelebilecek sorunlar vardır. Ortağınızla işlerinizi ayırmak isteyip, hukuk danışmanı arayabilirsiniz. Vergi numaranız gerektiğinde sakladığınız yeri unutabilirsiniz. Otobanda patlayan lastiğinizi değiştirmeniz gerekebilir.

Boyner Grubu, insanların günlük yaşamlarında ihtiyaç duydukları 'asistans', yani yardım hizmetlerini vermek için Back-Up adında bir şirket kurdu. Şirketin faaliyet alanı, sigorta poliçeleri, sağlık sigortalarının verdiği çeşitli asistans hizmetlerini bir araya toplayarak paket halinde sunmak.

Back-Up'ın dokuz hizmet grubu, yol yardım, konut, oto kiralama, tıbbi destek, hukuksal danışmanlık, havaalanı hizmetleri, organizasyonel ve bilgilendirme hizmetleri ve kişisel künye hizmetleri şeklinde sıralanıyor. 2003 başında kurulan şirket, bir yıl içinde 18 bin üye sayısına ulaşmış. Her ay bin 500 kişinin Back-Up'a üye olmasına çalışılıyor. Bunun için telefonla pazarlama yapılıyor.

Back-Up Genel Müdürü Pınar Massena, piyasada bulunan çeşitli kurumların verdiği asistans hizmetlerini tek bir hizmet paketi altında toplamak amacıyla kurulduklarını söylüyor.

İnsanların başına bir şey geldiğinde arayacakları ilk yer olmak istiyorlar. Massena, sloganlarının 'kimi arayacağınızı bilemediğinizde bizi arayın' olduğunu belirtiyor. Sistemde her üyeye ayrı bir telefon numarası veriliyor. Bunun nedeni herkesin başı sıkıştığında aramak istediği bir numara olması.

İŞ ORTAĞI ŞİRKETLER

Verdikleri her hizmet için farklı şirketlerle işbirliği yapıyorlar. Acil sağlık hizmetlerindeki iş ortakları Assist Line ve Mondial. Havaalanı hizmetlerinde TAV'la (Tepe, Akfen, Vien) işbirliği yapıyorlar. Her hizmet grubu için çalıştıkları uzman ve danışmanları bulunuyor.

Massena, üyelerine V.I.P.Paket, MultiPaket ve ClassicPaket olmak üzere üç hizmet seçeneği sunduklarını belirterek, bu paketlerin hizmet içeriklerinin birbirinin benzeri olduğunu ifade ediyor. Bir yıl süreyle kullanılabilen paketlerin yalnızca limitleri birbirinden farklı. Back-Up üyelerinin yüzde 60'ı MultiPaket, yüzde 20'si ClasissicPaket, yüzde 20'si V.I.P.Paket sahibi.

Massena, daha çok Boyner Grubu çalışanlarının üye olduğu sisteme, 27-45 yaş grubundaki erkeklerin ilgi gösterdiğini belirtiyor:

‘‘Ağırlıklı olarak erkekler alıyor ama paket hizmetleri bütün aileyi kapsıyor. Ailenin diğer fertleri de hizmetlerden yararlanıyor. Yalnız yaşayanlar için de çok ideal. Sözleşmeli güvenilir insanlarla çalışıyoruz.‘‘

Massena, asistans hizmetlerinin ötesinde hizmetler verdiklerine değiniyor. Özellikle operasyonel hizmetler kapsamında balayında ve tatilde gidilecek yer rezervasyonundan, arkadaşına doğum gününde pasta götürülmesine kadar geniş bir alanda üyelerinin isteklerine cevap verdiklerini anlatıyor.

Back-Up'ın verdiği kişisel künye hizmetlerinde vatandaşlık numarası, sicil numarası, özel telefonlar, banka hesap numarası gibi kolay kaybedilebilen bilgiler kart sahibi için saklanıyor.

Back-Up'ın bundan sonraki hedefi hizmet paketlerinin yalnızca bireyler değil, kurumlar tarafından da kullanılmasını sağlamak.

Back-Up, Türkiye'nin 71 iline yayılmış durumda. Massena bütün Türkiye'ye hizmet verebilecek durumda olduklarını söylüyor. Üye sayılarını bu yıl sonunda 22 bine, gelecek yıl 35 bine çıkarmayı hedefliyorlar.




Milli Takım forması, 3 dilim pasta istediler

Back-Up Genel Müdürü Pınar Massena, Back-Up'a gelen ilginç istekleri şöyle anlatıyor:

‘‘Tekneyle denize açılan bir üyemiz içkisinin bitmesi üzerine bizi arayarak kendisine içki götürmemizi istedi. Bir üyemiz Adapazarı'ndaki arkadaşına üç dilim pasta gönderdi. Maçlarda cep telefonu sokma yasağından sonra bir üyemiz maça girerken cep telefonunun alınıp maçtan sonra kendisine verilmesi isteğinde bulundu. Mersin'deki bir üyemiz milli takım forması bulamadığını ve kendisine gönderilmesini istedi. Kurye ücreti alınarak bu üyemize istediği forma gönderildi. Doğum sancıları tutan bir üyemizi ambulansla hastaneye yetiştirdik. Nişanlısından ayrılan Batman'daki üyemiz, takıların nasıl paylaştırılması gerektiği konusunda bizden danışmanlık istedi.‘‘



* Yol yardım
* Konut hizmetleri
* Oto kiralama hizmeti
* Tıbbi destek hizmetleri
* Hukuksal danışmanlık
* Atatürk Havalimanı ücretsiz otopark hizmetleri
* Havaalanı hizmetleri
* Organizasyonel ve bilgilendirme hizmetleri
* Kişisel künye hizmetleri
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!