GeriGündem Açıköğretim kayıtları ne zaman? AÖF kayıt ücreti nereden yatırılacak?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Açıköğretim kayıtları ne zaman? AÖF kayıt ücreti nereden yatırılacak?

Açıköğretim kayıtları ne zaman? AÖF kayıt ücreti nereden yatırılacak?

AÖF kayıt yenileme ve kayıt süreci için araştırmalar devam ediyor. Eğitimlerini dışarıdan sürdürmek isteyen binlerce vatandaş, AÖF kayıt ve kayıt yenileme sürecinde ücretlerin nereden yatırılacağını sorgulamaya devam ediyor. Peki, AÖF kayıt ücreti nereden yatırılacak? İşte, binlerce kişinin eğitimleri için adım atacağı kayıt ücreti ve detaylı bilgiler

Açıköğretim Fakültesi kayıt yenileme işlemleri için geri sayım başladı. 2018-2019 eğitim dönemi için AÖF kayıt yenileme işlemleri için öğrenciler hazırlıklarını sürdürmeye devam ederken, harç ücretlerinin hangi bankalara yatırılacağı merak ediliyor. Peki, Açıköğretim kayıt ücreti hangi bankaya yatırılıyor?

AÖF KAYIT YENİLEME NE ZAMAN?

2018-2019 eğitim dönemi için AÖF kayıt yenileme işlemleri 24 Eylül 2018 Pazartesi günü başlayacak ve 5 Ekim 2018 Cuma günü sona erecek. Toplam 12 gün sürecek kayıt yenileme süreci hakkında başka detaylar geldiği takdirde haberimizden okuyabilirsiniz.

AÖF AKADEMİK TAKVİMİNİ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

HARÇ ÜCRETLERİ NEREDEN ÖDENECEK?

Kayıt için yapmanız gereken ödemeleri Ziraat Bankası aracılığıyla aşağıdaki ödeme yöntemlerinden biriyle gerçekleştirebilirsiniz:
Kredi Kartı/Banka Kartı ile Ödeme (İnternet başvurunuzu yaptıktan sonra herhangi bir bankanın kredi kartı/banka kartı ile online
ödeme yapabilirsiniz. Ancak, kayıt tarihinin son günü provizyon işlemleri nedeni ile kredi kartı/banka kartıyla ödeme yapılamayabilir.)
İnternet Bankacılığı ile Ödeme
ATM’den Ödeme (Kartlı/Kartsız)
Mobil Bankacılık ile Ödeme

Posta havalesi, banka havalesi ve EFT gibi yollarla yapılan ödemeler kabul edilmemektedir.
Kayıtla ilgili ödemelerin zamanında yapılmamasından veya yanlış yapılmasından doğacak sonuçlardan Anadolu Üniversitesi sorumlu değildir. Yanlış yapılacak bir ödemenin sorumluluğu öğrenciye aittir.

Banka dekontunu öğrenim süresince saklayınız. Dekont daha sonra Üniversite yetkililerince istenebilir.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle