Açıkhava ödülleri ’havalı’ fikirlere gitti

Güncelleme Tarihi:

Açıkhava ödülleri  ’havalı’ fikirlere gitti
Oluşturulma Tarihi: Haziran 14, 2007 00:00

Bu yıl ilk kez düzenlenen MediaCat Açıkhava Ödülleri yarışmasında, outdoor mecrasındaki en yaratıcı, en ’havalı’ fikirler ödüllendirildi.

Park Orman’da gerçekleştirilen ödül gecesinde Büyük ödülleri Turkcell ve Coca-Cola için yaptıkları çalışmalarıyla Mindshare ve Universal McCann aldı. MediaCat Açıkhava Ödülleri’nin ilkinde 25 kategoride 169 eser yarıştı. Gecede ’En yaratıcı açıkhava reklamı büyük ödülü ’Turkcell Kale Durakları projesi’ ile Mindshare’e giderken, ’En yaratıcı açıkhava kampanyası büyük ödülü’ Coca-Cola kampanyası ile Universal McCann’in oldu. Büyük ödüllerin yanısıra kategori ödüllerinde Mindshare 3, Universal Mccann ise 2 ödül aldı. Yarışmada Mediacom, Mediaedge:cia ve Medina Turgul DDB ikişer kategoride ödül alırken Y&R, TBWA/İstanbul, Zenithoptimedia ve Manajans/JWT ise birer kategoride ödül aldılar.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!