90 günde CRM

Güncelleme Tarihi:

90 günde CRM
Oluşturulma Tarihi: Eylül 01, 2001 16:34

Oracle ve HP, şirketleri 90 gün içinde Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sistemine adapte edecek yeni bir projeye başlıyorlar. İlk müşteri, reklam ve PR ile desteklenecek.


Müşteri ilişkileri yönetimi, müşteriyi tanımak ve onların değerini anlamakla başlıyor. Firmanın kalıcı olması için 'değerli müşterilerini' ayırması gerekiyor.

HP ve Oracle, müşterilerini tanımak ve daha iyi hizmet vermek isteyen şirketler için yeni bir çözüm sunuyor. HP ile Oracle'in ortaklaşa sundukları paket ile bir şirket 90 günde CRM'e (Müşteri İlişkileri Yönetimi) başlıyor ve müşterilerini tanıyor.

Proje kapsamında müşteri modelini oluşturmakla başlayan süreç, müşteri, satış ve servis analizine yönelik bir dizi analizi içeren paket halinde sunuluyor. Bu paket Oracle CRM çözümlerini, HP danışmanlık hizmetlerini ve HP L1000 server sistemini kapsıyor.

Program, dünyada en yaygın kullanılan CRM çözümü olan Oracle platformunu, bu çözümleri uygulamada en deneyimli ekibe sahip olan HP'nin danışmanlığı ile Türk şirketlerinin hizmetine en kısa zamanda sokmayı amaçlıyor.

Oracle Türkiye Karar Destek Sistemleri ve CRM Çözümleri Müdürü Cenk Kıral, CRM'e yatırım yapmak isteyen şirketlerin uzun ve karmaşık bir süreç yerine, çok daha etkili ve 90 gün gibi süratli bir proje ile CRM'e başlangıç yapabileceklerini söylüyor:

‘‘Türkiye'de başlanmış ve bitirilmiş CRM projeleri bir elin parmaklarından daha az. 90 günde CRM ile, otomotiv, beyaz eşya, sigorta gibi çok sayıda müşterisi ve bayı ağı olan sektörleri hedefliyoruz. Projenin ilk müşterisi için Oracle ve HP olarak ekstra avantajlar sunacağız. Bunlardan en önemlisi reklam ve PR ile desteklenen bir tanıtım fonu olacak.‘‘
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!