ADSL TARTIŞMASI

Güncelleme Tarihi:

ADSL TARTIŞMASI
Oluşturulma Tarihi: Ekim 24, 2008 15:04

Haberin Devamı



Türkiye’deki internet kullanıcıları bir süredir yoğun şekilde ADSL hatlarıyla ilgili bir şikayeti dile getiriyorlar…

 

Şikayet şu:

 

İnternete girmek amacıyla ADSL hattı kullanmak isteyen kullanıcılara Türk Telekom sabit hat uygulamasını zorunlu tutuyor. Yani ADSL hattı kullanmak isteyenler Ttnet-SmileAdsl-Biri vb. şirketlere başvurduklarında Türk Telekom’dan sabit hat almak zorunda oldukları yada evlerinde bunun olması gerektiği söyleniyor. Buraya kadar her şey normal ancak bu ev telefonunu konuşma için değil sadece internet bağlantısı için kullanmak istemenize rağmen konuşma faturası da ödemeye devam ediyorsunuz. Böylece yalnızca data hattını kullanmak isteyenler sabit hat yüzünden vergi ve kesintilerle birlikte ayrıca para ödemek zorunda kalıyorlar…

 

Kullanıcıların talebi ise şöyle:

 

Sabit hat kullanmak istemeyenlere yalnızca data hattı açılabilmeli. Örneğin evinden sabit hatla konuşma yapmak istemeyenler yalnızca internet için data hattı talep etmeliler. Böylece sadece internete para verebilirler. Ancak bu talepleri sabit hat mecburiyetiyle karşılaşıyor ve sabit hatta hem ses hem de ADSL için ayrı fatura ödemek durumunda kalıyorlar… Evdeki telefonlarını konuşma için kullanmasalar bile aylık sabit konuşma faturasını ödemek zorunda kalıyorlar.   

 

Bu tüketici için büyük bir haksızlık…  

 

Bu konuda Türk Telekom’a müracaat eden kullanıcılar ve açılan bazı davalar olduğunu biliyorsunuz ancak bugüne kadar olumlu bir yanıt henüz alınamadı…

 

Hurriyet.com.tr’ye gelen şikâyet ve talepleri buradan Türk Telekom’a iletiyoruz. Umarız internet kullanıcılarının ADSL talebi sonuç verir... 

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!