GeriSeyahat Gozluk mu, mayo mu?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi
Gozluk mu, mayo mu?

Gozluk mu, mayo mu?

Ankara soguk kis gunlerinden birini yasiyordu. Disarda kar vardi. Levent Optik'in yeni magazasinda toplananlar ise gunesli yaz gunlerini yasar gibiydiler. Bikini mayolu mankenler Aysun Kayaci ve Buket Saygi, magazanin satisa sunacagi gozluklerle yurekleri isitan bir gosteri sergilediler. Gozluklerden cok mayolarin dikkat cektigi ortadaydi.

Yer, Levent Optik'in Ankara'da actigi ikinci magazaydi. Konuklarla tiklim tiklim dolu olan magazada bikini mayolu guzellerin defilesi vardi. Unlu mankenler Aysun Kayaci ve Buket Saygi, 1999 yaz modasinin ozelliklerini tasiyan bikini mayolariyla bol bol alkis aldilar. Gozluk satilan magazada mayo defilesini insan once biraz yadirgiyor, ama bikini mayo, reklam dunyasina damgasini basmis durumda.

Sasirtan defile

Unlu mankenler Serengeti, Gucci ve Ferre gibi unlu firmalarin son model gozluklerini takmislardi. Asil amac bu gozlukleri tanitmakti. Ancak bikinili mankenleri hayran hayran seyretmek varken, gozlerindeki gozluklerin ne kadar ilgi cektigi de dogrusu tartisilir. Kuskusuz Levent Optik'in yoneticilerinin ve magazalarin tanitimini ustlenenlerin bildikleri bir sey mutlaka vardi. Yoksa gozluk tanitiminda koyu renk giysili, is kadinlarini akla getiren mankenlerden de yararlanirlardi. Tanitimcilarin boyle bir yanilgiya dusmemelerine en cok acilisa katilanlar sevindi. Onlar bir tasla iki kus vurdular. Hem yeni gozluk modellerini incelediler hem de yeni bikini modellerini tanimis oldular.

False