Microsoft, AOL’la ortaklık yolunu arıyor

Güncelleme Tarihi:

Microsoft, AOL’la ortaklık yolunu arıyor
OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 17, 2005 00:00

MEDYA endüstrisinin en hızlı büyüyen pazarı olarak görülen internet reklamcılığı, geçen yıl yüzde 21.4 oranında büyüyerek 7.4 milyar dolara ulaÅŸtı. Bu pastadan daha fazla pay kapmak isteyen Microsoft ise, Google ve Yahoo ile rekabet edebilmek amacıyla AOL’nin hissedarı olmaya çalışıyor. Dünya yazılım devi Microsoft, America Online (AOL) ÅŸirketinin hissedarı olmak için medya devi Time Warner ile görüşmelere baÅŸladı. Ä°ki ÅŸirket arasındaki pazarlıkların AOL’nin Google yerine Microsoft’un arama motorunu kullanması üzerinde yoÄŸunlaÅŸtığı belirtiliyor. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!