GeriEğitim İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü değişti
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü değişti

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü değişti

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü değişti. Ömer Faruk Yelkenci'nin yerine Tokat İl Milli Eğitim Müdürü Levent Yazıcı getirildi.

14 Mart 2016'da İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü olarak göreve getirilen Ömer Faruk Yelkenci'nin yerine, 2012'den itibaren Tokat İl Milli Eğitim Müdürü olan Levent Yazıcı atandı.

Tokat Valiliği önünde mesai arkadaşlarıyla vedalaşan Müdür Yazıcı, Tokat için bugüne kadar iyi şeyler yapmaya gayret ettiğini, Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk’un takdirleriyle İstanbul’da görev yapacağını ifade ederek şunları söyledi:
“Arkadaşlarım dualarını esirgemesinler. İnşallah muvaffak olmaya çalışacağım. Elimden gelen her türlü gayreti, çabayı göstereceğim. Ülkemizde çok güzel şeyler oluyor. Eğitim alanında sayın bakanımızın verdiği çok büyük bir enerji var. Biz de o enerjiyi hakkıyla yansıtabiliriz diye düşünüyorum.”

LEVENT YAZICI KİMDİR?
1988 yılında Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi'nden, 2000 yılında İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bölümü'nden mezun oldu. 2006 yılında, İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında yüksek lisansını tamamladı. 1989-2011 yılları arasında farklı illerde öğretmenlik, eğitim yöneticiliği ve eğitim müfettişliği/başkanlığı görevlerinde bulundu.

İstanbul’da Eğitim Müfettişleri Başkanlığı görevini yürütürken 2012 yılında Tokat İl Milli Eğitim Müdürü olarak atandı.

ULUSAL VE YEREL DÜZEYDE ÖNE ÇIKAN EĞİTİMİ GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI
- Performans Değerlendirme Çalışmaları'nda kriter belirleme ve pilot uygulama için Rize proje grubu çalışmaları (2004).
- Eğitim müfettişi yeterliklerinin belirlenmesi amacıyla Bakanlık EARGED merkezli yürütülen Ankara çalışması (2010).
- 2009-2011 yılları arasında yürütülen Tokat Eğitim Müfettişleri Başkanlığı görevi kapsamında; planlama ve uygulama çalışmaları ile özgün olarak geliştirilen 'Denetim Yeterliklerini Artırma Projesi' kapsamında okul müdürlerinin eğitimi.
- 2005-2011 yılları arasında yürütülen il kalite geliştirme ekibi ve il kalite kurulu üyeliği görevleri ile kalite bilincinin okul ve kurumlara kazandırılması çalışmaları kapsamında edinilen ulusal dereceler.
- 2013-2018 yılları arasında Bakanlık 'Yenilikçilik Ödülleri' kapsamında ulusal düzeyde derece alan çalışmalar.
- Okul müdürlerinin yaptığı farklı uygulamaların kendileri tarafından sözlü ve yazılı olarak sunulması, diğer okul yöneticileri için örneklik teşkil etmesi ve böylece okul müdürlerinin yönetim okur-yazarlığına katkı sağlaması amacıyla düzenlenen Okul Yöneticileri Kongresi-2013.
- Öğretmenlerin materyal geliştirmelerinin desteklenmesi ve sınıf içi uygulamaların zenginleştirilmesi amacıyla Bakanlık tarafından yaygınlaştırılan 'Ulusal Özgün Öğretim Materyalleri Geliştirme Çalışması 2014-2018'.
- Özel eğitimin güçlendirilmesi amacıyla geliştirilen 'Özel Çocuklar İçin Özgün Projeler-2015'.
- Birleştirilmiş sınıflarda niteliğin geliştirilmesi amacıyla Tokat genelinde yürütülen 'Birleştirilmiş Sınıflar Birleşerek Büyüyor Projesi'.
- Okuma alışkanlığının kazandırılması amacıyla Tokat genelinde yürütülen 'Okullu Okulsuz Okuyoruz Yazıyoruz Projesi'.
- Anne-baba yoksunluğu çeken öğrencilerin akademik yönden desteklenmesi amacıyla yürütülen 'Öğretmenimin Yüreği Projesi'.
- Öğrencilerin yazılım üretme ve kodlama becerilerini geliştirmek amacıyla Tokat genelinde yürütülen 'Bir Yazılım Masalı Projesi'.
- Öğrencilerimizin devamsızlıklarının azaltılarak desteklenmeleri amacıyla Tokat genelinde yürütülen 'Öğrenci Dostu Okul Projesi'.
- Milli ve manevi değerler kapsamında yürütülen 'Tek Yürek Projesi'.
- Öğrencilerin okullarında spor, müzik ve halk oyunları çalışmalarına etkin olarak katılabilmeleri amacıyla yürütülen 'Okulumda Spor, Müzik, Halk Oyunları Projesi'.
- Yurt ve pansiyonlarda kalan öğrenciler için hayata geçirilen 'Yurdumun Değerleri Projesi'.
- Okullarda ortak sınav haftaları, anlayarak hızlı okuma kursları, okul/ilçe öz değerlendirme günleri ve öğrenci devamsızlığının takibi bileşenleriyle uygulanan 'ROTA Projesi'.
- Ara sınıflarda olup okuma yazma güçlüğü çeken öğrencilere okuma-yazma becerisi kazandırılması amacıyla uygulanan 'Bir Harf Bir İnsan Projesi'.
- Öğretmen ve yöneticiler arasında akademisyen ve lisansüstü çalışma yapan öğretmenlerin desteğiyle uygulanan Makale Paylaşım Günleri ve STEM uygulamaları.

 

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

Son 24 saatte ne oldu? (27.08.2018)

Yorumları Göster
Yorumları Gizle