Telefon arızası artık dert değil

Güncelleme Tarihi:

Telefon arızası artık dert değil
Oluşturulma Tarihi: Aralık 09, 2013 01:41

Zamanın her şeyden değerli olduğu günümüzde VMY Telekomünikasyon, arızalan cep telefonunun bütün takip işlemlerini sizin yerinize üstleniyor.

Haberin Devamı

YAKLAŞIK 10 yıldır telekomünikasyon sistemleri alanında çalışan Vedat Ece, sektöründe önemli bir yeniliğe imza attı. Zamanın ve iletişimin önemli olduğu günümüzde, arızalanan cep telefonunu adresinden alıyor ve yetkili serviste onarımı yapılan cihazı yine adrese teslim ediyor. Ece, aynı hizmeti dizüstü bilgisayarları için de vermeyi planlıyor. Telekomünikasyon alanında bir ilk olmayı hedeflediklerini ve çalışmalarını orjinal fikirlerle oluşturduklarını söyleyen VMY Telekomünikasyon Sistemleri’nin kurucusu Ece, “Telefon kullanımı çok yaygın. Bu beraberinde sorunları da getiriyor. Burada en büyük sıkıntı ise telefonun arızalandığı zaman, yetkili servise götürme süreci. İzmir’deki yetkili servislerin çoğu Çankaya’da. İnsanlar iş yoğunluğundan buraya gelmekte zorlanıyor. Geldiklerinde de araçlarını koyacak yer bulamıyor. Bizde bütün bu sorunlara çözüm olacak bir çalışma başlattık. Kurduğumuz sistem ile arızalan telefonu müşterinin adresinden alıyoruz. Ve onun tercih ettiği yetkili servise ürünün götürüyoruz. Bu süreçteki tüm işlemleri de onun adına biz takip ediyoruz. Ürün tamir olduğunda da yine müşterinin adresine teslim ediyoruz” bilgisini verdi.

Haberin Devamı

Telefon arızası artık dert değil

Dört ilde var
Yetkili servislerde ortalama bir telefonun bekleme sürecinin 15-20 gün olduğuna dikkat çeken Ece, “Biz yetkili servislerle de anlaşma yaptık. Bekleme sürelerini en aza indirdik. Tabii bu servisin de işine geliyor. Sonuçta tek kişiyle muhatap oluyorlar. Biz bütün süreci takip ediyoruz. SMS ile bilgilendiriyoruz. 20 lira gibi bir ücretimiz var. Şu anda İzmir, Uşak, Afyonkarahisar ve Kütahya il merkezlerinde bu hizmeti sunuyoruz” dedi.

BİLGİSAYAR SIRADA
Bir yıldır başladıkları sistem ile günde 10-15 kişiye hizmet verdiklerini belirten Ece, ürün portföyüne dizüstü bilgisayarları da eklemek istediklerini dile getirdi. Ece, öte yandan önümüzdeki günlerde yeni bir sisteme daha geçeceklerini aktardı, şöyle devam etti; “Telefon, bugün olmazsa olmazımız. Dolayısıyla arızalandığında birçok işimiz aksıyor. Biz de bu süreçte hizmet verdiğimiz müşterilerimize ürünü tamirde iken ona ihtiyacını göreceği bir telefon temin etmek istiyoruz.”

Haberin Devamı

TÜRKİYE’DE YOK
Türkiye’de bu sistemi uygulayan başka biri firmanın olmadığını dile getiren Ece, sistemin avantajlarını ise şöyle sıraladı: “Diğer sistemlerde telefonunuz bozulduğunda servisini bulmak zorunda ve aylarca beklemeyi göze almanız gerekiyor. Parça bulmak zor, tamir masrafı yüksek meblağlar tutuyor. Bütün bunlarla birebir siz ilgilenmek zorundasınız. Telefonun önemli bir iletişim aracı olduğu bu zamanda günlük işlerinizin aksamasına sebep oluyor. Ne beklediğiniz süre ne de ödediğiniz paralar size kaybettiğiniz zamanınızı geri kazandırmıyor. Biz bütün bunların üstesinden geliyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!