Milli Emlak Müdürlüğü Bodrum'da da hizmet verecek

Güncelleme Tarihi:

Milli Emlak Müdürlüğü Bodrumda da hizmet verecek
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 20, 2012 10:32

Milli Emlak Müdürlüğü, Muğla'nın ardından ilçeleri Bodrum ve Fethiye'de de şube açtı.

Hazine arazilerinin yönetimi, kiraya verilmesi, takibi ve denetimi gibi konularda çalışma yapacak Bodrum Milli Emlak Müdürlüğü’nde 17 kişi görev yapacak.
Bodrum Milli Emlak Müdürlüğü'nün tanıtımı, Bodrum Kaymakamı Mehmet Gödekmerdan, Muğla Defterdarı Mustafa Kılıçarslan ve Bodrum Milli Emlak Müdür Vekili Kamuran Bülbül tarafından yapıldı. Kaymakamlık Toplantı Salonu’ndaki toplantıyla Milli Emlak Müdürlüğü’nün görevleri anlatıldı.
Muğla Defterdarı Mustafa Kılıçarslan, “Bodrum, kıyı şeridinde bir ilçemiz oluğu için hazine arazileri yönünden de oldukça zengin bir bölge. Önceden Mal Müdürlüğü’ne bağlı Milli Emlak Şefliği olan bölümümüz artık tamamen bir müdürlüktür. Türkiye’de 10 ilçemizde müdürlük vardır. Fethiye ve Bodrum’da dahil olan son ilçelerimizdir. Amacımız, özellikle hazine arazilerinin denetimi, yönetimi, kiraya verilmesi, satışı, haksız işgalin önlenmesi, korunması, kullanım dengesinin tasarrufu ve takibini sağlamak. Bu sayede devletimiz ekonomik açıdan kaybettiği zararı kapatmaya çalışacak. Özellikle turizm bölgelerinde kıyı kullanım alanları hat safhada. Bununla ilgili çalışmalarımız da yerel yönetimlerin yardımıyla devam edecek” dedi.
Bodrum Milli Emlak Müdürlüğü'nde, 1 müdür, 2 müdür yardımcısı, 2 şef, 1 uzman, 4 uzman yardımcı, 5 memur, 2 teknik elemanla birlikte 17 kişi görev yapacak.
Milli Emlak Müdürlüğü'nün, Türkiye'de, daha önce iller dışında sadece 10 ilçede şubesi bulunuyordu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!