Markalaşma için ortak akıl şart

Güncelleme Tarihi:

Markalaşma için ortak akıl şart
Oluşturulma Tarihi: Aralık 20, 2014 01:15

EGE Üniversitesi’nin 60’ıncı kuruluş yılı kapsamında İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen “Marka Şehir İzmir Sempozyumu”na katılan Reklamcılar Derneği Başkanı Yiğit Sal, İzmir’in markalaşma sürecinde geldiği nokta ve yapılması gerekenleri anlattı.

Haberin Devamı

Bir kentin markalaşması için o kentin karar merci olan tüm paydaşların; belediye, valilik, dernekler, sivil toplum kuruluşları ayırt etmeden tek bir hedef doğrultusunda birleşmesi ve aynı amaç için kol kola yürümesi gerektiğini dile getiren Sal, “İzmir’in markalaşmasının önündeki en büyük engel, her kurumun kente farklı bir misyon yüklemesi sonucunda ortak bir marka önerilememesi” dedi. Moderatörlüğünü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Oğuzhan Kavaklı’nın yaptığı oturumda; Arkas Holding Kurumsal İletişim Direktörü Berna Kumaş Sipahi, Dev Ajans sahibi Erhan Gölbey, Gazeteci Yazar Nedim Atilla, ile Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu Kurumsal İletişim Direktörü Mehmet Aykırı da İzmir’in markalaşması konusunda farklı çözüm önerileri dile getirdiler.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!