İtalyan modacıdan fuara özel söyleşi

Güncelleme Tarihi:

İtalyan modacıdan fuara özel söyleşi
Oluşturulma Tarihi: Şubat 05, 2016 14:38

DÜNYACA Ünlü İtalyan Modacı Alessandra Rinaudo, IF Wedding Fashion İzmir Fuarı özel söyleşisiyle moda severlerle buluştu. Fuarın ilk günü gala defilesi gerçekleştiren Rinaudo, söyleşiyle ikinci kez modaya gönül verenlerle bir araya geldi.

Haberin Devamı

İtalyan modacıdan fuara özel söyleşi

IF Wedding Fashion İzmir kapsamında Fuar İzmir C holü seminer salonunda gerçekleştirilen söyleşide Rinaudo, 2017 gelinlik trendlerini anlattı. Gelinlik koleksiyonunun nasıl oluşturulması hakkında bilgiler veren stil ikonu Rinaudo, ayakkabıdan takısına kadar gelinliğin bütünüyle önemli olduğunu vurguladı. Nicole Fashion Group’un stilistik kimliğine de değinen modacı, "Rakamlarla değil, insanların fikirleriyle hareket ederek tasarım yaparım, insanları dinlerim. Tasarımlarımı hazırlarken geri bildirimler beni yönlendiriyor. Elbisenin giyilebilirliği benim için önemli" diye konuştu.

İtalyan modacıdan fuara özel söyleşi



IF Wedding Fashion İzmir Fuarı Gelinlik Tasarım Yarışması’nın öneminin altını çizen Alessandra Rinaudo, "Fuar Gelinlik Tasarım Yarışması benim için önemliydi, bana geçmiş günlerimi hatırlattı. Ben de benzer bir tecrübeyle başladım. Yarışma için bir şey tasarlamak çok zor bir iş. Bu kendi kapasitenizi ortaya koymak gibi bir şey" dedi. Rinaudo sözlerine şöyle devam etti:

"Nicole Fashion Group’un 20 milyon Euro’nun üzerinde iş hacmi var. Ağırlıklı olarak Avrupa, Asya’da Kore ve bizim için önemli bir pazar olan Arap ülkelerine ve Güney Amerika’da özellikle Brezilya’ya ihracat yapıyoruz. Stilistlik; benim için üretim, pazarlama ve pazara sunum aşamalarını içeren bir süreç. Gelinlikte stilistlerin görevi, ürün nasıl hazırlanıyor, pazara nasıl sunuluyor, bunların tümünü takip etmek diyebiliriz. Ürettiği her şeyin ilgili pazarda talep bulmanız gerekiyor. Bu nedenle markamızın fiyat olarak uygun olandan houte couture’e doğru değişen 5 farklı tasarımı var. Tasarım yapmak için yaratıcılık tek başına yeterli değil. İşin içinde aynı zamanda sorumluluk da var. Sonuçta şirket başarısı da söz konusu; bu nedenle markanın satış da yapması gerekiyor. Şirketin başarısı; doğru pazarlama, stil çalışmaları ve tanıtımın bir arada doğru olarak yapılmasıyla sağlanır. Stilistler, pazarı iyi incelemeli ve anlamalıdır ki başarılı olabilsin."

İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, İZFAŞ tarafından sektöre yönelik ve yalnızca profesyonel alıcıya yönelik olarak organize edilen 10. IF Wedding Fashion İzmir Fuarı, 5 Şubat 2016 Cuma günü sona erecek.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!