Hedef büyüttüler

Güncelleme Tarihi:

Hedef büyüttüler
Oluşturulma Tarihi: Eylül 25, 2014 01:23

ERKUNT Traktör, yurtdışı satışlarının 7’nci yılında ihracat markası ArmaTrac ile satış hedefini yüzde 300 artırdı.

Haberin Devamı

2014’ü ihracat için bir kırılma noktası olarak gördüklerini belirten Yönetim Kurulu Başkan Vekili Zeynep Erkunt Armağan, ArmaTrac için Batı Avrupa ve Amerika’yı en önemli hedef bölgeleri seçtiklerini söyledi. Armağan, “Geçen yıl İngiltere’ye ihracata başladık. Bu yılın Mayıs ayında ise otomotiv sektöründe köklü markaların yarattığı yoğun rekabetin kalbi olan Almanya’da bayilik oluşturduk” dedi.

FUARA KATILACAK

Sanayi ve otomotiv devi Almanya’ya ihracata başlamalarının, diğer Batı Avrupa ülkeleri başta olmak üzere; tüm dünyanın ArmaTrac’a bakışını değiştirdiğini vurgulayan Armağan sözlerini şöyle sürdürdü; “Bundan sonra hedefimizde İtalya, İspanya, Fransa ve ABD pazarları bulunuyor. Kasım’da İtalya’da katılacağımız EIMA Fuarı ile birlikte, hedef bölgemizde bayilik yapılanmasını olgunlaştıracağız. ArmaTrac bayilerimizi büyük titizlikle seçiyoruz. Turquality ile desteklenen markamızın, Türk malı imajını, hem ürünlerimizde hem de örgüt yapılanmamızla yansıtması gerekiyor.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!