Çin'i sollayıp en çok büyüyen Audi ülkesi olduk.

Güncelleme Tarihi:

Çini sollayıp en çok büyüyen Audi ülkesi olduk.
Oluşturulma Tarihi: Mart 10, 2011 16:09

AUDI Türkiye, en büyük 20 pazarı içinde 2010 yılında Çin'i de geride bırakarak 2009'a göre en çok büyüyen ülke oldu.

Haberin Devamı

Çin'i sollayıp en çok büyüyen Audi ülkesi olduk, 60modelle 20 bin adede ulaşırız

/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b5b
AUDI Türkiye, Alman markanın dünyadaki en büyük 20 pazarı içinde 2010 yılında Çin'i de geride bırakarak 2009'a göre en çok büyüyen ülke oldu. Doğuş Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, 2010 yılında yüzde 54.5 büyüyerek 9 bin 656 adetlik satışa ulaştıklarını hatırlatarak, "Türkiye tarihindeki en yüksek satışa ulaştık. Audi, 11.6 milyar Euro yatırımla 40  olan model sayısını 2015'te 60'a çıkartacak. Biz de yeni modellerle satışımızı ikiye katlayıp 20 bin adedi geçmek istiyoruz" dedi.

DÜNYA genelinde satışları 2010 yılında yüzde 15 artan Alman lüks otomobil devi Audi, Türkiye'de ise yüzde 54.5 büyüyerek 9 bin 656 adetlik satışa ulaştı. Doğuş Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, Audi'nin dünyadaki en büyük 20 pazarı içinde Türkiye'nin Çin'i de geride bırakarak 2009'a göre en çok büyüyen ülke olduğunu belirterek, "10 bin adede yaklaşan satış Audi Türkiye'nin tarihinde ulaşılan en yüksek rakam" dedi.

Haberin Devamı


Bol ödüllü hizmetler

Müşteri odaklı stratejileri sayesinde 2010 yılında hem satış sonrası hizmetler hem de kalitesel hizmetler alanında bir çok ödül aldıklarını ve bir çok projelerinin örnek gösterildiğini hatırlatan Bottaro, bu projelerinden bazılarını şöyle sıraladı: "Workshop screen projesi, Tablet PC projesi, Audi Web Portal (müşterilerimiz için online hizmetler) ve hafta başı günler İstanbul servislerimizi geç saate kadar açık tutarak müşterilerimizin geç saatlerde araçlarını teslim almaları için imkan tanımak' bunlardan bazıları."


Almanya ile yakın çalışıyoruz

/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b5d
Audi AG'nin Türkiye pazarındaki performanstan çok memnun olduğunu kaydeden Bottaro, genç nüfusa sahip Türkiye pazarının gelecek için de büyük bir potansiyel taşıdığını düşündüklerini belirtti. Üretici firmanın 2011 yılında da geçmişte olduğu gibi Türkiye ile ilgili yakın çalışmaya devam edeceğeni kaydeden Bottaro 2011 yılına ilişkin ise şunları söyledi:


11.6 milyar Euro yatırım

Haberin Devamı

Bizim odak noktamızda önceki yıllarda olduğu gibi, satış, satış sonrası hizmetler ve pazarlama alanlarında müşterilerimizin beklentileri üzerinde yaratıcı hizmet sunmak bulunuyor. İlerici Audi teknolojilerine ek olarak yeni gelecek ürün ve motor seçeneklerinin katkısıyla beraber, 2010 yılındaki satış adedimizi geçmeyi hedefliyoruz. Audi, 2011-2015 yılları arasında yeni modeller ve teknolojiler için 11.6 milyar Euro yatırım yapacak. Model sayısı 40'dan 60'a yükselecek. Bizde 2015 yılına gelmeden Türkiye'deki satışlarımızı ikiye katlayıp 20 bin adedi geçmeyi hedefliyoruz."


Yeni A6, Mayıs'ta gelecek sınıfının standartlarını yeniden belirleyecek

/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b5f
AUDI'nın 2011 yılındaki en büyük kozlarından biri ise yeni A6 olacak. Mayıs ayında Türkiye’ye gelecek yeni A6, bu segmentte standartları yeniden tanımlamayı hedefliyor. Audi’nin sektör lideri olduğu alüminyum üretim teknolojisi sayesinde yeni A6'nın son derece hafif gövdesi, yüksek güçte motorlarla birleşmesine rağmen, yakıt tüketiminde önemli oranda azalma sağlıyor. Gövdesinin büyük bölümü alüminyum ve ileri teknoloji ürünü çeliklerden yapılan yeni A6, böylelikle son derece hafif, sağlam ve çok daha güvenli bir yapıya sahip. Standart olarak sunulan Audi Drive Select ve entegre edilmiş 'Verimlilik Modülü' sayesinde yeni Audi A6 sürücüye en verimli şekilde aracını nasıl kullanabileceği konusunda da bilgi veriyor. Böylece sürücülerin araçlarını daha ekonomik bir biçimde kullanması konusunda destek oluyor.


Haberin Devamı

En üst segmetteki standartlara sahip
Yeni A6'da yüksek düzeyde verimli otomatik klima sistemi ile en son nesil MMI Plus radyo isletim sistemi standart olarak sunuluyor. Audi ayrıca önemli bilgileri ön cama yansıtan isteğe baglı head-up ön görüntü ekranını da sunuyor. Audi yeni A6’yı Bluetooth araç telefonu aracılığıyla internete bağlıyor. MMI Navigasyon plus ile birlikte alındığı takdirde, WLAN kablosuz erisim noktası, araçta diz üstü bilgisayar, ipad ve benzeri mobil cihazların wireless ağ üzerinden internete bağlanmasını sağlıyor. Yeni A6'da yer alan pre sense güvenlik sistemi ise kazaları ve kazaların sonuçlarını azaltırken, bazı durumlarda tamamen önleyebiliyor.  Audi’nin en prestijli modeli A8’in sahip olduğu gece görüş asistanı, aracı tamamen durdurabilen uyarlanabilir hız sabitleme sistemi, kullanıcının parmağıyla yazdığı rakam ve harfleri tanıyan dokunmatik panele sahip MMI Touch, masaj ve havalandırma fonksiyonuna sahip ön koltuklar gibi teknolojik özellikler artık yeni A6 ile beraber isteğe bağlı olarak alınabilecek.

Haberin Devamı


/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b61
A3'e 1.2 TFSI dopingi

AUDI, 2011 yılında ve sonrasında her ihtiyaca cevap verebilecek model çeşitliğini, motor seçeneklerini ve ilerici teknolojilerini arttırarak gelişmeyi planlıyor. Bu strateji çerçevesinde 2011 yılı başında Türkiye’de satışa sunulan A3 ve A3 Sportback'in yeni 1.2 TFSI motor seçenekli versiyonları büyük önem taşıyor. Cenevre fuarında konsept olarak sedan versiyonu da tanıtılan ve Audi model yelpazesi içinde ilerici teknolojiyi ve verimliliği en iyi vurgulayan modellerden biri olan A3 ve A3 Sportback 1.2 TFSI s-tronic 105 beygirlik yeni benzinli motoruyla Sportback modelinde 100 km’de ortalama 5.6 litre yakıt tüketirken 0-100 km/s hızlanmasını sadece 10.8 saniyede tamamlıyor. Bu motor seçeneğinin eklenmesi ile birlikte A3’de sunulan motor seçenekleri tamamlanmış oldu. Audi, bu segmentte otomobil almak isteyenlere A3'te benzinli motorlardan 1.2 TFSI'yla birlikte 125 beygir gücündeki 1.4 TFSI seçeneğini, dizel motor olarak ise 105 beygirlik 1.6 TDI'yı manuel ve s-tronic şanzımanlarla sunuyor.

Haberin Devamı


/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b63
SUV ailesinin son üyesi, Q3, Eylül’de Türkiye'de

AUDI'nin SUV pazarında çok başarılı olan Q5 ve Q7 modellerinden sonra yılın son çeyreğinde bu sınıftaki yeni modeli Q3'te Türkiye'de satışa sunulacak. SUV sınıfındaki abileri gibi önemli talep görmesi beklenen Q3, 211 beygir gücünde 2.0 TFSI quattro S tronic ve 177 beygir gücünde 2.0 TDI quattro S tronic motor seçenekleri ile Eylül ayında Türkiye’de pazara sunulacak.




/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b65

185 beygirlik A1

AUDI'nin 2010 yılında Türkiye'de satışa sunduğu küçük premium sınıfın başarılı modellerinden A1 ise 185 beygir gücündeki performanslı versiyonu ile yollara çıkacak. 100 kilometrede sadece 5.9 litre yakıt tüketen, A1 Ambition 185 hp, 0-100 km/s hızlanmasını 6.9 saniyede tamamlıyor. Ambition donanımının üzerine S-line paket, iç ışıklandırma paketi ve 17” jantlar A1 185 hp motor seçeneğine özel standart olarak sunulacak.



Audi'nin ilk hibridi ikinci yarı geliyor

AUDI’nin 2011 yılı içerisinde sunacağı en büyük yeniliklerden birisi ise hibrid teknolojisi olacak. 2011 yılının ikinci yarısında sunulmaya başlanacak olan Q5 2.0 TFSI quattro hibrid modeli, B segmentinin ilk sürekli dört çeker teknolojisine sahip hibrid modeli olacak. Lityum-ion bateri teknolojisi ile kombine edilmiş ve 45 beygir güce sahip bir elektrikli motor ve turbo şarj teknolojili 211 beygir güce sahip benzinli motorun kombinasyonundan oluşan Q5 2.0 TFSI quattro hibrid modeli, sadece elektrikli motor ile 100 kilometre hıza ulaşabiliyor ve 60 kilometre sabit hız ile 3 kilometre menzile sahip. 8-ileri tiptronik şanzıman ile piyasaya sunulacak olan Q5 2.0 TFSI quattro hibrid, start-stop teknolojisi ve enerji geri kazanımı teknolojileri ile de birleştirildiğinde 100 km’de 7,0 litrelik yakıt tüketimi ile dikkat çekiyor.


/images/100/0x0/55eaab23f018fbb8f88f1b67
Verimliliği en iyi temsil eden marka

AUDI, geçtiğimiz Ekim ayında satışa sunduğu A7 Sportback ve A8 Long modelleriyle de 2011 yılında satışlarını artırmayı hedefliyor. Tüm Audi modellerinin ortak özelliği ise ilerici teknolojiyi estetik tasarımla birleştirmesi. Günümüzde Audi, model yelpazesi içinde 100 km’de ortalama 5.2 litre (120g CO2/km ve altı) daha düşük yakıt emisyonuna sahip 13 seçenek ve 100 km’de ortalama 6.0 litre (140g CO2/km ve altı) daha düşük yakıt tüketimine sahip 37 seçenek ile verimliliği en iyi temsil eden markalardan biri.

www.audi.com.tr

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!