ANKARA HABERLERİ

Belediye hizmetleri telefonun ucunda

DHA
03.03.2018 - 10:16Son Güncelleme :
DHA

ANKARA,(DHA)-YENİMAHALLE'lilerin en iyi şekilde hizmet alması ve karşılaştıkları sorunlara anında çözüm bulunması amacıyla 2012 yılında faaliyete geçen 'Çağrı Merkezi' 1 milyonun üzerinde çağrıyı sonuca ulaştırdı.
Yenimahalle halkına kaliteli, hızlı ve doğru hizmet etmeyi ilke edinen Yenimahalle Belediyesi memnuniyetin adresi olmaya devam ediyor. 6 yıldır hizmet veren çağrı merkezi, her işlemi mutlaka sonuçlandırıyor. Süreli işlemlerde vatandaşları arayıp bilgi veren çağrı merkezi çalışanları, 12 kişilik ekiple 7 gün 24 saat kesintisiz çalışıyor.

CEVAPLANAN ÇAĞRILAR 1 MİLYONU GEÇTİ

Kurulduğu günden bu yana 1 milyondan fazla ilçe sakini,  Çağrı Merkezi aracılığı ile belediye hizmetleri hakkında bilgi aldı, borç bilgilerini sorguladı, ödemelerini ne zaman ve nerede yapacaklarını öğrendi ve evraklarını takip etti. Profesyonel hizmet anlayışıyla tüm çağrıların tek elde toplandığı merkezde, çağrıların elektronik ortamda izlenmesi sağlanıyor. Günde ortalama 400 çağrının geldiği merkezde, hızlı çözüm üretme, sorunun giderilmesi ve vatandaşa gerekli durumlarda ulaşarak cevapların iletildiği sistemle vatandaş memnuniyetinin ölçümü de yapılabiliyor. İlçe sakinleri, insan odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Yenimahalle Belediyesi’ne 444 93 64 (YENİ) - 526 26 26 ve 343 30 00 numaralı telefonlardan ulaşabilirler. 

FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Ankara haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Ankara haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Belediye hizmetleri telefonun ucunda haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

ANKARA NAMAZ VAKİTLERİ

11 Kasım 2018, Pazar
  • İmsak
    05:56
  • Guneş
    07:21
  • Öğle
    12:39
  • İkindi
    15:19
  • Akşam
    17:44
  • Yatsı
    19:04
Sayfa Başı