Mağazadan Türk müşteriye özür

Güncelleme Tarihi:

Mağazadan Türk müşteriye özür
Oluşturulma Tarihi: Haziran 14, 2008 14:26

Münih'te bir mağazada satıcıların taktığı yanlış etiket yüzünden hilekarlıkla suçlanan R.Pekmez, mağazanın genel merkezine yazılı şikayette bulundu.

Haberin Devamı

Münih kentinde yaşayan Eskişehirli Remziye Pekmez’in izin öncesi alışveriş için gittiği mağazada etiket yanlışlığı yüzünden hilekar muamelesi görmesi üzüntü arattı.Neuperlach semtindeki bir giyim mağazasında, çalışanların kazaklara taktıkları yanlış fiyat etiketi yüzünden güvenlik personeli tarafından kapıdan döndürülerek bir saat tutulmasının kendisini çok üzdüğünü belirten Remziye Pekmez, mağazanın genel merkezine şikayette bulundu.

Onuruyla oynandığını belirten Pekmez, "Damadm ve kızımla girdiğimiz mağazada indirimli 29 Euro'luk kazakları beğendik ve üç adet alarak kasada ödeme yaptık. Kapıdan çıkarken iki güvenlik görevlisi tarafından durdurulduk. Kazaklardaki fiyat etiketlerini manipule yapmakla suçlanarak bir üst kata alındık. Yaklaşık bir saat sonra, yanlışlığın etiketleme yapan çalışanlardan kaynaklandığı anlaşıldı. Yanlış yere suçlandım. Mağazanın merkez yönetimine şikayet mektubu yazarak durumu bildirdim. Onurumuzla oynandı" dedi.

Hatayı kabul etti

Olayı doğrulayan mağaza müdürü Thorsten Metz, hatanın kendi çalışanlarından kaynaklandığını kabul ederek, "Aileden özür diledik. Böyle hatalar oluyor. Biz onları Türk oldukları için tutmadık. Bizden kaynaklanan ticari bir yanlışlığı düzeltmeye çalıştık. Aile çok alıngan davrandı. Ancak biz özür diledik" dedi.

Onurumla oynadı Mağaza çalışanların taktığı yanlış etiket yüzünden hile yapmakla suçlanan Remziye Pekmez, ‘mağazada bir saatlik beklemeden sonra yanlışlığın çalışan tezgahtarlardan kaynaklandığı anlaşılıp özür dilendi. Ayrıca kazakları almak istersem 29 yerine 49 Euro’dan alabileceğim söylendi. Bu da bir yüzsüzlük. Gerekli yerlere yazılı şikayetimi yaptım. Onurum kırıldı’ dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!