Brezilya-Ankara köprüsü kuruldu

Güncelleme Tarihi:

Brezilya-Ankara köprüsü kuruldu
Oluşturulma Tarihi: Kasım 15, 2009 00:00

Brezilya’nın ünlü markası Arezzo’yu Ankara’ya getiren Oi Arte ikinci mağazasını Panora’da açtı. Ortaklardan Deniz Erdoğan, müşterilerinin son derece bilinçli olduğunun ve sektörün güçlenmesi için dayanışmanın gerekliliğinin altını çizdi.

BREZİLYA’nın ünlü ayakkabı, çanta ve aksesuvar markası Arezzo’yu Kasım 2007’de Ankara ile tanıştıran ve bünyesine kendi üretimlerini de ekleyerek sektöre farklı bir soluk getiren “Oi Arte” yeni mağazasını Panora Alışveriş Merkezi’nde açtı.

Deniz Erdoğan, Brezilya’nın bu çok sevilen markası ile 2005 yılında Sao Paulo’da sadece müşteri olarak tanıştığını, ardından ortağı Meral Turgud ile firmanın temsilcisi olmak için yaptıkları girişimlere Brezilya’nın Ankara Büyükelçiliği’nin aracı olduğunu söyledi. Erdoğan, çalışmalarına başta Ayakkabı Dünyası olmak üzere kapısını çaldıkları Türk ayakkabı üreticilerinin de büyük destek verdiğini, Brezilya’da Türkiye’deki gibi kış mevsimi olmadığı için üretim yapma ihtiyaçlarının doğduğunu belirtti.

Sektör güçlenmeli

Erdogan, Türk ayakkabıcılık sektörünün, “İç rekabetten ziyade dış piyasalarda nasıl var oluruz?” sorusuna doğru yanıt bulması, gerekli kanalları açması ve sektör içinde dayanışma yaratılmasıyla daha da gelişeceğinin altını çizdi. Brezilya ile Türkiye arasındaki ilişkilerin geliştirilmesi için sıkça Brezilya’ya ziyaretler gerçekletiren Erdogan ve Turgud, dünya üretim sıralamasında önemli bir yere sahip olan Türk ayakkabıcılık sektörünün daha da güçlendirilmesi için ciddi bir planlama gerektiğini gözlemlediklerini, hangi sektör olursa olsun “inanarak çalışmanın” çok önemli bir faktör olduğunu vurguladı.

BİLİNÇLİ MÜŞTERİ

ANKARA’yı çok sevdiklerini vurgulayan iki kadın girişimci, “Neden İstanbul değil de Ankara’dan başladınız?” sorusuyla sıkça karşılaştıklarını bunun cevabının “Ankara’da yaşamaları ve Ankaralıları tanımaları” olduğunu söyledi. “Merhaba Sanat” anlamına gelen “Oi Arte”lerde müşterilerinin ayağına en uygun ve doğru ürünü seçmesine yardımcı olmak ve talepleri doğrudan gözlemlemek üzere mağazalarda aktif olarak çalıştıklarını belirten firma yetkilileri, müşterilerinin son derece bilinçli olduğunu, “kalite, konfor, farklılık ve fiyat” bileşkesinde çok hassas davrandıklarını dile getirdi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!