Erzurum’a ‘çağrı’ ile 1.1 milyar TL

Güncelleme Tarihi:

Erzurum’a ‘çağrı’ ile 1.1 milyar TL
Oluşturulma Tarihi: Aralık 12, 2015 00:52

MOBİL iletişim operatörü Turkcell, Ankara’nın doğusundaki illerde istihdamı canlandırmak amacıyla ilk teknoloji yatırımını yaptığı Erzurum’daki Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi’nin 10. yılını kutladı.

Haberin Devamı

10 yıl önce 29 çalışanla yolculuğa çıktıklarını ifade eden Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, şu anda 1224 kişiye ulaştıklarını söyledi. Terzioğlu, “Biz 10 yıl önce bir atılım başlattık. Anadolu’nun ilk çağrı merkezini Erzurum’da kurduk. Bugüne kadar yaklaşık 6 bin kişiye istihdam olanağı yarattık. Erzurum ekonomisine bu sürede dolaylı etkilerle de birlikte toplam 1.1 milyar lira katkı sağladık” dedi.

83 BİN KİŞİLİK İSTİHDAM

Doğu Anadolu’ya yatırım yaparken genç nüfusun ve işsizliğin yoğun olduğu bölgelerde istihdam sağlama hedefiyle yola çıktıklarını ifade eden Terzioğlu, “Erzurum’a yaptığımız yatırım ile sektöre öncülük edeceğimizi, bu yatırımın bölgesel gelişime ve dönüşüme önemli bir katkı sunacağını öngörüyorduk. İstihdamın yanı sıra buna paralel yaşam kalitesine de doğrudan etkisi olacağını biliyorduk. Bu nedenle Anadolu’da bu yatırımı yaparak sektöre öncülük etmek ve bu hedeflerimizi gerçekleştirmek bizim için çok önemliydi” diye konuştu. Erzurum Çağrı Merkezi kurulana kadar Ankara’nın doğusunda hiçbir çağrı merkezi olmadığının altını çizen Turkcell Genel Müdürü Terzioğlu, şunları söyledi: “Turkcell’den sonra bugün Anadolu’da 50’ye yakın ilde çağrı merkezi açıldı” diye konuştu. Türkiye’deki çağrı merkezleri bugün 83 binin üzerinde kişiye istihdam sağlıyor. Çağrı merkezlerindeki istihdamın yüzde 46’sı ise İstanbul, Ankara ve İzmir dışındaki Anadolu’daki çağrı merkezlerinde çalışıyor.”

Haberin Devamı

Fiber internet varsa iş de var

TURKCELL Global Bilgi bünyesinde 210 müşteri temsilcisinin evden çalıştığını, bunu fiber optik altyapının mümkün kıldığını aktaran Terzioğlu, “Kasım ayında Amerika’da düzenlenen “Contact Center World” ödüllerinde “En iyi Home Agent” (evden çalışma modeli) ve “En iyi Self Servis” kategorilerinde dünya birincisi olduk. Fiber internet altyapısı evden çalışma modelinin gelişmesi için çok önemli. Çünkü evden çalışırken kesintisiz ve hızlı bağlantı ile kaliteli hizmet sağlayabilmek için fiber internet alt yapı şart. Yani bir anlamda fiber internet demek, istihdam demek” dedi.

 

BAKMADAN GEÇME!