Oluşturulma Tarihi: Ekim 14, 2015 14:32
Kış renkleri de olsa...
Rengarenk giyinmek mümkün.
Güzel de...
Ama kıyafet biraz haldır huldur.
Kalın kazak üstü dev şal, mont, çizmeler falan...
Biraz fazla geldi bana.
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin