Oluşturulma Tarihi: Ekim 07, 2018 17:48
Fulin geçtiğimiz gün Bebek Parkı’nda yürüyüş yaparken görüntülendi.
Muhabirlerle ayaküstü sohbet eden şarkıcı, ellerindeki yanığı fark eden basın mensuplarına “İki gün önce elime kaynar su döktüm ve beni acile götürdüler. 2’nci derece yanık oluşmuş. Çok acı çekiyorum” dedi.
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
SON 24 SAATTE YAŞANANLAR