Cannes Lions’un beşinci gününde de ödüller dağıtılmaya devam etti

Güncelleme Tarihi:

Cannes Lions’un beşinci gününde de ödüller dağıtılmaya devam etti
Oluşturulma Tarihi: Haziran 23, 2016 15:25

Festival’in beşinci gününde Innovation (Buluş), Mobile (Cep Telefonu), Media (Medya), Creative Data (Yaratıcı Veri) ve Cyber (Siber) aslanlar sahiplerini buldu. Ödüller, teknoloji, veri ve yaratıcılığın birleştiği, ticari büyümeye yol açacak gelecek odaklı işlere verildi.

Haberin Devamı

Mobile: 1259 başvurunun olduğu cep telefonları kategorisinde 62 aslan dağıtıldı. Cheil Worldwide Global CCO’su Malcolm Poynton’un Jüri Başkanı olduğu kategorinin Grand Prix kazananı T Brand Studio tarafından The New York Times için yürütülen “NYT VR” kampanyası oldu.

Cyber: 2886 başvuru arasından 91 iş ödüllendirildi. Jüri Başkanlığını R/GA’dan Chloe Gottlieb’in (SVP) yürüttüğü siber kategorisinde, örnek seviyedeki başvuru sayısına cevaben iki Grand Prix ödülü verildi. JWT tarafından ING için hazıranan “The Next Rembrandt” ve Leo Burnett Madrid ofisi tarafından Loterias u Apuestas del Estado için hazırlanan “Justino” kampanyaları Grand Prix ile ödüllendirildiler.

Innovation: 381 başvuru alan bu kategoride 9 iş ödüle layık görüldü. Finch Uygulamalı Teknoloji Direktörü Emad Tahtouh’un jüri başkanı olduğu buluş kategorisinin Grand Prix kazananı Google Deepmind Londra tarafından yaratılan “Google Deepmind AlphaGo” projesi oldu.

Haberin Devamı

Creative Data: 715 başvurunun yapıldığı yaratıcı veri kategorisinde 40 aslan dağıtıldı. ING için hazırlanan “The Next Rembrandt” kampanyası bu kategori ile ikinci Grand Prix’isini kazandı. Jüri başkanlığını Havas helia CEO’su Tash Whitmey yaptı.

Media: 2984 başvurunun olduğu medya kategorisinde 97 ödül dağıtıldı. Dentsu Aegis Network, Asya Pasifik CEO’su Nick Waters’ın jüri başkanı olduğu bu kategorinin Grand Prix kazananı Y&R Media Yeni Zelanda ve David Miami tarafından Burger King için tasarlanan “McWhopper” kampanyası oldu.

Son olarak, VICE Kurucusu ve CEO’su Shane Smith, Media Person of the Year (Yılın Medya İnsanı) ödülünü aldı.

Ekranların, sporun, müziğin ödüllü yıldızlarının sahne alacağı ve kaçırılmayacak yaratıcılığa ithaf edilen yepyeni iki günlük program Lions Entertainment yarın başlıyor. 

BAKMADAN GEÇME!