Cannes Lions Film, Titanium ve Integrated Aslan kazananları belli oldu

Güncelleme Tarihi:

Cannes Lions Film, Titanium ve Integrated Aslan kazananları belli oldu
Oluşturulma Tarihi: Haziran 25, 2017 12:51

Yaratıcı cesaret olarak onurlandırılan McCann New York’s ‘Fearless Girl’ işi 4. Kez Grand Prix aldı.

Haberin Devamı

Cannes Lions, 64. Festivali; Film, Titanium ve Integrated Aslan kazananlarının onurlandırıldığı ödül gecesi ile sona erdi.

Film kategorisinde 2609 başvurudan 1 Grand Prix, 14 Altın, 28 Gümüş ve 42 Bronz Aslan sahiplerini buldu. Channel 4 için Blink Productions, London / 4creative, London’ın çalışması ‘We’re the Superhumans’ Grand Prix’i aldı.

Integrated kategorisinde 240 başvurudan 1 Grand Prix, 2 Altın, 5 Gümüş ve 3 Bronz olmak üzere toplam 11 Aslan verildi. Promo & Activation kategorisinde Boost Mobile için 180LA, Santa Monica’nın Grand Prix alan ‘Boost Your Voice’ işi Integrated kategorisinde de Grand Prix aldı.

Titanium’da ki 217 başvuru; 4 Altın, 3 Titanyum ve McCann New York’un State Street Global Advisors için yaptığı ‘Fearless Girl’ ile haftanın dördüncü Grand Prix’siyle sonuçlandı.

Haberin Devamı

Festivalde özel ödüller de açıklandı. Droga5’in Kurucu ve Yaratıcı Başkanı David Droga, sektöre yaptığı olağanüstü katkılardan dolayı St.Mark Aslan’ı ile onurlandırıldı. David Droga bugüne kadar 70 Altın Aslan’ın yanı sıra 16 Grands Prix ve Titanium Lions kazandı. Bu yılki festivalde, Droga5 cesur ve orijinal eseri olan ‘Did you Mean Mailchimp?' için Cyber'de Grand Prix ile birlikte 3 Altın, 2 Gümüş ve 6 Bronz Aslan aldı.

Marka iletişimlerinde küresel pazarlamayla yaratıcılığı kucaklayan ve teşvik ederek ilham veren Burger King, ‘Creative Marketer of the Year’ seçildi.

Senaryo yazarı, Red Nose Günü Kampanyacısı ve Kurucu ortağı Richard Curtis; Comic Relief, Red Nose Day, Live 8 ve Make Poverty History kampanyaları da dahil olmak üzere hayır girişimlerine yaptığı sürekli ve önemli katılımı nedeniyle Lion Heart Award’ın sahibi oldu.

Good for Grand Prix ödülünü ise Amnesty International için yapılan The Refugee Nation işi ile Ogilvy New York aldı. Ödülü değerlendiren Jüri Başkanı Tham Khai Meng şöyle belirtti;” Arkasında duracak bir ulusu veya simge olmayan 65 milyondan fazla yerinden edilmiş insan var. Küçük bir yaratıcı ekip için bir tutku projesi olarak başlayan şey, uluslararası mülteci krizinin farkındalığını artırmak için küresel bir hareket haline geldi. Uluslararası Af Örgütü ile olan çalışmalarımız ve en önemlisi, Yara Said ve Moutaz Arian ile olan işbirliğimizden dolayı gurur duyuyoruz "

Haberin Devamı

Son akşamın diğer ödüller ise şöyle;

Network of the Year; BBDO Worldwide 1. olurken, 2. Ogilvy & Mather, 3. ise and McCann Worldgroup oldu.

Agency of the Year; 1. Clemenger BBDO Melbourne olurken, 2.’lik AlmapBBDO, Sao Paulo, 3. ise McCann New York oldu.

Independent Agency of the Year; 1. Droga5 New York, 2. Wieden+Kennedy, Portland ve 3. 4creative, London oldu.

Holding Company of the Year; 1. WPP, 2. Omnicom, 3. İse Interpublic Group oldu.

En fazla ödüle layık görülen prodüksiyon şirketine verilen Palme d'Or’da ise ilk sırayı ABD MJZ', ikinci sırayı Smuggler, ABD'ye, üçüncü sırayı The Mill, ABD aldı.

BAKMADAN GEÇME!