Güncelleme Tarihi:
REAL Madrid ve Manchester City arasında oynanan Şampiyonlar Ligi maçının son dakikasında Cristiano Ronaldo’nun attığı galibiyet golü sonrası müthiş bir sevinç yaşayan Jose Mourinho, sosyal medyayı salladı. Golden sonra yedek kulübesinden bir anda fırlayan ve dizleri üzerinde kayarak sol eliyle ‘1’ yapan, sağ eliyle ise yumruğunu sıkan Portekizli teknik adam, geçtiğimiz yıllarda oynadığı reklam filminin tam aksi bir karakter sergiledi.
Pahalı takım elbiseye aldırmadı
2006 yılında American Express reklamında oynayan Mourinho, o filmde her duruma hazırlıklı bir adam profili çiziyordu. Yağmurda hemen şemsiyesini açan, gömleğine dökülen kahve sonrası tepki vermeden, yedek gömleğini giyen Mou, yedek kulübesinde beklerken, adeta golün geleceğini biliyor ve son saniyede fileler sarsılınca hiç tepki vermiyordu. Ancak City maçında Jose Mourinho, pahalı Armani takım elbisesine aldırmadan çimlerde kaydı, sevincini doyasıya yaşadı. Basın ve sosyal medya ise maçtan çok bu sevinçle sallandı. Twitter’da yorum yapan kullanıcılar, ‘Pahalı takım elbisesi çim lekesi oldu. Annesinden fırça yiyecek’ minvalinde yorumlar yazarken, medya da konuyu manşetlere taşıdı.
Dünya basını bu olayı konuştu
Abola: Bu kutlama psikopatlık göstergesi ve talihsiz bir durum
Marca: Mou ve coşku
Mundo Deportivo: Mou usulü kutlama
Daily Mail: Vahşi Mou
El Pais: Mou ile Madrid efsanesi için bir başka gece
Bild: Çılgın binici Mourinho’nun çim üzerinde gerçek zaferi
Ole: CR7’nin golü Mou’nun kutlaması
Psikopat benzetmesi
Mourınho’ya en ağır eleştiri ise ülkesi Portekiz’in önde gelen gazetesi Abola’dan geldi. Malum gazete manşete “Bu kutlama psikopatlık göstergisi ve talihsiz bir durum” yazarken haberin içeriğine ise, “Dünyanın en büyük kulübünde teknik direktörlük yapan bir kişinin bir futbolcu gibi sevinmesi talihsiz bir durum ve psikolojik bir sorunu olduğunun göstergesi” dedi.