GeriKeyif Cannes Lions 2017 yılında ödüllere aday iş sayısını açıkladı
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Cannes Lions 2017 yılında ödüllere aday iş sayısını açıkladı

Cannes Lions 2017 yılında ödüllere aday iş sayısını açıkladı

Cannes Lions bugün 2017 Festivali çalışmaların nihai ayrıntılarını açıkladı. Gönderiler kontrol edildikten ve doğrulandıktan sonra 24 ödül için toplam 41.170 kayıt alındı.

Yeni gelişmeler doğrultusunda, müşterilerin doğrudan başvuruları güçlü biçimde büyümeye devam etti ve geçtiğimiz yıla oranla % 69 büyüdü.

Festivalin uzmanlık alanı ve bu yıl dördüncü yılı olan Lions Health başvuruları; sadık ve büyüyen bir takip programı hazırladığı için geçen yıla göre % 9 arttı.

Yaratıcı çalışmayı ve sonuçlarıyla birleştiren tek küresel ödül olan Creative Effectiveness; 2016 yılında %59 arttığı ve bunun sonucunda müşteri-yaratıcı işbirliğinin her zamankinden daha güçlü olduğunu gösterdi.

Cannes Lions Genel Müdürü Jose Papa; Creative Effectiveness’a ilginin heyecan verici olduğunu, festivalin yaratıcılık kampanyasıyla yalnızca iş için uyumlu bir güç olarak kalmadığını, kazanan işlerin, müşterileri her yerde yaratıcı bir şekilde daha iddialı olmaya çalışırken ihtiyaç duydukları rehberlik ve güvence ile donattığını belirtti.

Kültürü değiştirme gücünü sergileyen Glass: The Lion for Change ödülü % 31 ile geçen yıla göre en güçlü büyüme yüzdesine sahip oldu.

2015 yılında başlatılan Glass Lions'tan bu yana tüm giriş ücretleri, dünya çapında toplumsal cinsiyet eşitsizliğiyle mücadele eden yüksek profilli kuruluşlara bağışlandı ve Festival bugüne kadar 290.000 €'dan fazla bir artış sağladı.

Cannes Lions Ödülleri Direktörü Simon Cook; 2014 yılında Lions genelindeki önemli trendlerin, geçen yıllar boyunca devam ettiğini, son bir yıl boyunca sektörün odak noktası haline geldiğini ve kategorilerdeki güçlü büyümenin devam ettiğini belirtti.

Geçen sene yapılan ödül programında, yaratıcı şirketlerin daha geniş bir yaratıcı yelpaze benimsemeye başladıklarının açık bir göstergesi olan; ortaya çıkan yeni yaratıcılık biçimlerinin yanı sıra çok rahat kabul gören yaratıcı iletişim ve kampanyaları izlediklerini, bu olayın çok heyecan verici olduğundan ve bu sene festivalde doğal bir ilerleme beklediklerini söyledi.

100 den fazla ülkeden 15.000’den fazla kişinin katıldığı Cannes Lions Yaratıcılık Festivali, markalı iletişim alanında çalışan kişilerin bağlantı kurduğu, sürekli öğrendiği ve en iyi yaratıcı çalışmaları kutladığı gerçek bir küresel buluşma alanıdır. 2017 Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali 17-24 Haziran 2017 tarihleri arasında Cannes, Fransa’da gerçekleşecektir.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle