İtalya’dan iç çamaşırı markası geldi

Güncelleme Tarihi:

İtalya’dan iç çamaşırı markası geldi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 30, 2010 00:00

Lo by Lovable tıpkı bizim Zeki Triko gibi ünlü yüzleri keşfetmesi ile meşhur. Reklam kampanyalarında kullandıkları modellerin çoğu zaman içinde popüler olmuş. Örneğin Monica Bellucci, George Clooney’nin sevgilisi Elisabetta Canalis ve Gisele Bündchen.

Lo by Lovable bizim için yeni bir iç çamaşırı markası. Ama Avrupa genelinde 14 ülkede zincir mağazaları var. Aslen İtalyanlar. Erkek ve kadınlar için iç çamaşırı, ev giyimi, plaj kıyafetleri ve mayo satıyorlar. İlk mağazalarını Safari Tekstil ortaklığıyla Ankara’da Gordion AVM’de açtılar. Yakında İstanbul, İzmir ve Antalya’da da mağazalar açılacak. Hedef 2010 sonuna kadar 100 mağaza.

Lo by Lovable markasının baş tasarımcısı Anna Ricotti, mağazalarda iki markanın yer aldığını söylüyor. Lovable ve Fila. Fila, Lovable’a oranla daha teknolojik. Spor yaparken giyilebilecek su geçirmeyen, terletmeyen ürünleri var. En meşhur ürünü de hareket halindeyken göğüslerin yerçekimine yenilmesini engelleyen spor sutyeni. Herkes mutlaka bir tane edinmeli.

PAMUKLUYLA DA SEKSİ

Anna Ricotti, Lo by Lovable mağazalarına yılda 600 yeni model girdiğinin üzerinde özellikle duruyor. Gerçekten çok büyük bir rakam. Peki bunu nasıl yapıyorlar: “Moda en nihayetinde, sürekli evrim geçirmektedir ve bunu durduramazsınız. Yeni trendler, yeni kumaşlar, yeni arzular... Her sezon yeni bir şeyler yaratmayı gerektiriyor. Yeni fikirler geliştirebilmek için moda ve tüketici trendlerini yakından takip ediyoruz. Müşterilerin henüz farkına varmadıkları ihtiyaçlarını kestirmeye çalışıyoruz.”

Dünya üzerinde 40’tan fazla göğüs tipi varmış. Ama Anna Ricotti, Avrupa-Akdenizli kadınların göğüs tipine fokuslanmış. Ortalama bir tipmiş bu. Orta büyüklükte, ortalama diklikte... Ricotti’ye göre alt konusu biraz daha karışık: “Külot tasarlarken herkesin isteklerine hitap etmeye çalışıyoruz. İsteyene şehvetli, isteyene masum ama her zaman seksi. Ben pamuklu iç çamaşırlarıyla da seksi olunacağını düşünüyorum. Çünkü seksilik kadının doğasında vardır. Sadece dantelle, jartiyerle seksi olunmaz.”

Erkeklere gelince... Anna Ricotti onları ikiye ayırıyor. Kendileri için alışveriş yapanlar, kadınları için iç çamaşırı alanlar. Birinci kategoridekiler rahat ve bol boxer’lar alıyor, ikinciler ise vücuda yapışan dar altları tercih ediyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!