GeriKelebek Güne mutlu uyanmanın yolları
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Güne mutlu uyanmanın yolları

Güne mutlu bir başlangıç yapmanın yolu sabah dingin bir şekilde uyanmaktan geçiyor. İşte, mükemmel bir günün başlangıcı için etkili uyanma yöntemleri...Uyanma yogası: Yoga, vücudun dolaşım sistemini harekete geçirir. İki eliniz ve dizleriniz üzerinde yere çökün. Sadece el ve ayak parmaklarınızın üzerinde duracak şekilde vücudunuzu iyice gerin. Poponuzu yukarı kaldırın, başınızı öne doğru yumuşakça bırakın. Birkaç kez tekrarlayın. Tüm kaslarınız gerilecek ve kan beyninize daha çabuk ulaşacak. Suyun gücü: Güne bir bardak ılık su ile başlayın. İsterseniz içine bir miktar limon da sıkabilirsiniz. Ayrıca banyoda iki elinizle birlikte yüzünüzü 10 kez soğuk suyla yıkayın. Cildinizin gerginleştiğini, yüzünüze renk geldiğini göreceksiniz.Yüz fırçalama: Sabahları yumuşak bir fırçayla yapacağınız yüz masajı her cilt tipinde uygulanabiliyor. Temizleme sütünü ya da jelini fırçanın üzerine sürüp yumuşak dairesel hareketlerle cildinizi fırçalayın. Daha sonra suyla ya da pamukla yüzünüzü temizleyin.Mimiklere karşı: Kan dolaşımını arttırıcı ve uyanmanıza yardımcı bir ayurvedik yöntem; başınızın arkasından ve önünden kalın bir tutam saçınızı tutup canınız biraz acıyana dek çekin. Aynı hareketi başınızın sağ ve sol taraflarına da uygulayın. Saç derinizde hafif bir karıncalanma hissedecek ve uyku halinizin yok olduğunu göreceksiniz. Düzenli olarak yapıldığında cildinizin gerginleştiğini hissedebilirsiniz.Temiz nefes: Duştan daha önemli bir uygulama; dişlerinizi fırçaladıktan sonra bir de dilinizi fırçalamayı deneyin. Ardından elektrikli ağız duşu kullanabilirsiniz. Diş etlerine masaj yapma ve ağız kokusunu giderme etkisi var. Etkili bakışlar: Şişen gözler için bitkisel içerikli göz jelleri ideal ama sadece doğru bir kullanım sonunda. Jeli göz altlarına dışarıdan içeriye doğru uygulayın. Parmak uçlarınızla hafif bir masaj yardımıyla cilde etki etmesini sağlayın.