EyÅŸan Özhim’in yerini Rumen model Diana Dandoe aldı

Güncelleme Tarihi:

Eyşan Özhim’in yerini Rumen model Diana Dandoe aldı
OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 20, 2005 00:00

KurulduÄŸu günden beri marka yüzü olarak EyÅŸan Özhim’le çalışan Network yedi yıllık alışkanlığına son verdi. 2005-2006 Sonbahar-Kış sezonu için ünlü manken Diana Dandoe ile anlaÅŸtı. Markanın tasarımcısı Arzu Kaprol ile büyük deÄŸiÅŸimi ve sonbahar-kış koleksiyonunu konuÅŸtuk.Network neden marka yüzünü deÄŸiÅŸtirme kararı aldı? - Dünyada çok az marka kendine bir yüz seçip onunla ilerliyor. Güzellik markaları dışında konfeksiyon ve hazır giyim markalarında bu çok az görülen bir davranış. Genelde birkaç sezonluk anlaÅŸmalar imzalanıyor. Fakat Network EyÅŸan Özhim’i marka yüzü ilan etti. Ona ÅŸirket içinde profesyonel bir görev vererek tüketici gözünde bir kimlik geliÅŸtirdi. Ama isimler ve yüzler zamanla eskiyebiliyor. Bu da öyle bir ÅŸeydi. EyÅŸan’la 12 sezon birlikte çalışıldı. Bu büyük bir kararlılık ve cesaret isteyen bir iÅŸti. EyÅŸan Özhim çektiÄŸi bütün kataloglarda kendini yenilemeyi, bizi her defasında ÅŸaşırtmayı çok iyi baÅŸardı. Her sezon caddelerde asılı billbordlara bakakalır, iç geçirirdik. Son sezonun beyaz saçlı fotoÄŸraflarında büyü bozuldu mu? - Evet biz de tüketici de böyle hissettik. Gerçekten de EyÅŸan her sezon kendini çok iyi yenilemiÅŸti. Her sezon baÅŸka bir kadındı. Hatta yurtdışından gelen müşteriler çoÄŸu zaman aynı model olduÄŸuna inanmadılar. Network’den ayrılmak biraz da EyÅŸan’ın kendi tercihi oldu. Yeni yüzle birlikte markaya dinamizm geldi. Yeni mankeninizi nasıl seçtiniz? - Mehmet Hotiç (Network Genel Müdürü) seçti. Diana Dondoe yurtdışında çok tanınan bir manken. Mehmet Bey, Nina Ricci’nin Paris maÄŸazasında bir fotoÄŸrafını görmüş. Çok heyecanlanmış. Geldi, bize anlattı. ‘Bir manken gördüm, gördüğüm an iÅŸte bu kadın Network kadını, dedim. Gözlerimi alamadım’ dedi. Hemen irtibata geçtik. Çok ünlü bir manken olduÄŸunu öğrendik.Network kadını kimdir? Bir fotoÄŸraftan o kadının Network kadını olup olmadığı anlaşılır mı? - Anlaşılır. Network kadınının bir anayasası vardır. Biz yaptığımız her üründe, tasarladığımız her objede bu anayasaya baÄŸlı kalıyoruz. Network kadını dinamik, ÅŸehirli, aktüel, heyecanlı, elegan bir kadın. Seksi; ama bu seksapel içinde gizli, bağırmıyor. Marka yüzü deÄŸiÅŸirken marka içeriÄŸi de deÄŸiÅŸti mi? - DeÄŸiÅŸmedi, güncellendi. Bu sezon Network deÄŸerlerini tüketiciye tekrar hatırlatacağız. Koleksiyon yapısını daha net gösterebilmeyi arzu ediyoruz. Network altı yıllık bir marka. Ama herkes daha eski olduÄŸunu zannediyor. Çünkü markanın temelleri köklü bir stratejinin üzerine oturtulmuÅŸ. Dolayısıyla biz çok önemli bir deÄŸiÅŸikliÄŸin peÅŸinde deÄŸiliz. GeçtiÄŸimiz sezon Network satışları nasıldı? - Geçen sezon bir önceki sezona oranla yüzde yirmi beÅŸ büyüdük. Marka yüzünü deÄŸiÅŸtirmemizin satışla herhangi bir ilgisi yok. Network’ün çok doÄŸru bir koleksiyon, çok doÄŸru bir ürün yapısı var. Bir koleksiyon hazırlarken yaratıcı olmaya önem verdiÄŸim kadar ticari olmasına da önem veriyorum. Bu sebeple tasarım departmanı ile pazarlama departmanı birlikte çalışıyor. Ne kadar çok kavga ediyoruz bir bilseniz. Günlerce kapanıyoruz, saatlerce tartışıyoruz. Üç yıldır Network’le çalışıyorsunuz. Hayatınızda neler deÄŸiÅŸti? Daha çok insana ulaşıyor olmak size nasıl bir tatmin veriyor?- Network sayesinde çok geniÅŸ bir kitleyle çok yakın bir temas içerisindeyim. AkÅŸam bir yere gittiÄŸimde etrafımda kaç kadının Network giydiÄŸini sayıyorum. Bu Arzu Kaprol markası için çok gerçekçi olmayan bir hayaldi. Hayallerim gerçek oldu.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!