GeriKelebek BMW 530i nasıl M5 oldu
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

BMW 530i nasıl M5 oldu

‘M’ harfinin 1972 yılından bu yana ne anlam ifade ettiğini otomobil tutkunları çok iyi biliyorlar. Her markanın öne çıkan bazı yönleri vardır. BMW denilince akla ilk olarak performanslı otomobiller gelir. Bu imajını daha da güçlü kılmak isteyen BMW, M serisi performanslı modelleriyle bunu başarmış gözüküyor.

BMW M5’e Avrupa’da sadece 86 bin Euro’dan sahip olanabilirken, Türkiye’de bu otomobili alabilmek için yaklaşık 177 bin Euro’yu gözden çıkarmak gerekiyor. Peki Türkiye’de en azından görsel olarak bu zevk nasıl yaşanabilir? Yani 88 bin Euro’ya (ki bu para Avrupa’daki M5’in değerinden bile fazla!) bir BMW 530i alınıp, 177 bin Euro’luk bir M5’e dönüştürülebilir mi? İşte bunu Temelli Servis’teki ustalara danışmak gerekiyor. Çünkü orijinal M5’ten kolay kolay ayırt edilemeyen bir otomobilin altına imzalarını artmışlar. Otomobilin yapımı titiz bir çalışma içerisinde sürdürülmüş. İlk olduğundan dolayı toplam 3 ay sürmüş, ancak yeni yapılacak bir 5 Serisi için sürenin daha kısa olacağı söyleniyor.

Aylık otomobil ve tuning dergisi Auto Max TunIng’in katkılarıyla hazırlanmıştır.

Hüseyin ve Kemal Usta ilk önce otomobil üzerinde uzun bir süre düşünmüşler. Yapılan işlemler tamamen orijinal M5 fotoğraflarına bakılarak yapıldığı için iş biraz zor tabii ki.

Jantlar orijinal M5 jantlarının tasarımıyla aynı. 18 inç büyüklüğündeki jantları 245/45 ZR18 ebatlarında Michelin Pilot Sport lastikler çevreliyor.

Bu otomobilin kendi orijinal sis lambalarının yer aldığı yeni bir sis lambası tasarımı yapılmış. Orijinal M5’lerde bu sis lambalarından yok. Bu otomobili diğer M5’lerden ayıran küçük bir ayrıntı.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle