‘Teknolojide 7’den 77’ye memnuniyete odaklandık’

Güncelleme Tarihi:

‘Teknolojide 7’den 77’ye memnuniyete odaklandık’
Oluşturulma Tarihi: Eylül 18, 2023 07:00

Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) araştırmasına göre 6-15 yaş grubundaki çocukların internet kullanım oranı yüzde 82.7 seviyelerinde (2021). TÜİK’in araştırmasına göre oranın bu denli yüksek olmasının arkasında pandemiyle birlikte başlayan ve çeşitli nedenlerle devamı gelen uzaktan eğitim sisteminin etkisi büyük. Araştırmaya göre 6-15 yaş grubundaki çocuklar, haftalık ortalama 12 saat 25 dakika ders içi, 6 saat 59 dakika ders dışı zamanlarında İnternet kullanıyor.

Haberin Devamı

Çocukların gerek tablet gerekse telefonlarıyla internete gösterdikleri bu ilgi mobil operatörlerin de yakın takibinde. Çeşitli paketlerle çocukların veri erişimi amaçlı teknoloji kullanımına dahil olmak istiyorlar. Çocuk kullanıcılarla ilgili önemli bir kampanya haberi de Türk Telekom’dan geldi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, çocukların veriye erişim amacıyla teknoloji kullanımının arttığını, bunun artık ailelerin önemli harcama kalemleri arasına girdiğini belirterek, şirketin bu alandaki planlarını anlattı.

YENİ NESLİN İHTİYAÇLARI DEĞİŞİYOR

“Türk Telekom, tablet kullanımının her geçen gün artması ve internet kullanımının erken yaşlarda başlamasının etkisiyle, çocukluk döneminden başlayarak müşterilerinin iletişim yolculuğunun bir parçası haline gelmeyi amaçlıyor” diyen Özden, çocuklara özel mobil teklifler hazırladıklarının altını çizdi. Özden, “Yeni neslin ihtiyaçları farklı. Bir yandan da onlar bizden farklı olarak ihtiyaçlarını, taleplerini daha net, fayda odaklı belirliyorlar. Abartıya kaçmadan gerektiği kadar tüketiyorlar. Biz de onları erken yaşlardan anlamanın önemini biliyoruz. Bir anlamda müşterileriyle erken yaşta iletişime geçerek, onları daha iyi tanımak istiyoruz. Buna göre hizmetlerimizi dizayn etmek amacındayız” sözleriyle yaklaşımlarını özetledi.

Haberin Devamı

Türk Telekom’un yeni ürünü ‘Mobil Çocuk Dünyası’ paketleri bu yaklaşımın ilk ürünü. Paketlerde çocukların okul ve tatil dönemlerine göre farklı internet kullanım saatlerini seçme, böylece ebeveynlere de güvenli profil oluşturma imkânı sunuyor. Paketlerde çocukların çevrimiçi olacakları zamanı belirleme seçeneği de sunuluyor. Özden, eğitim ve eğlence konseptli marka ortaklıklarıyla ‘Mobil Çocuk Dünyası’nın farklı yaş ve ihtiyaç gruplarındaki tüm çocukların ilgisini çekecek avantajlar sağladığının da altını çizdi.

FESTİVALLERLE SOSYAL YAŞAMA DESTEK

Türk Telekom, bu yıl da İstanbul Coffee Festival’in destekçilerinden. Festival kapsamında Türk Telekom Prime ile bu yıl da birbirinden özel sanatçıların ICF Türk Telekom Prime sahnesinde dört gün boyunca katılımcılarla buluşturacaklarına dikkat çeken Özden, “İnterneti bol tarifeleri, yüksek hızlı ev interneti ve özel hizmet ayrıcalıklarımızla müşterilerimizin hayatına renk katıyoruz. Türk Telekom Prime müşterileri, sonbahara renk katan etkinliklerinden İstanbul Coffee Festival’de sevilen sanatçıları Prime sahnesinde dinleme ve pek çok özel indirim ve ayrıcalıktan yararlanıyor. Çeşitli sektörlerden çok sayıda marka ile işbirlikleri yapıyoruz. Türk Telekom olarak, hizmet ve çözüm odaklı yaklaşımımız, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran hizmetlerimizle yanlarında olmaya devam edeceğiz. 7’den 77’ye müşteri memnuniyeti konusunda iddialıyız” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!