Dünyada 50 oteli bulunan Ritz-Carlton Grubu'nun Başkan Yardımcısı Herve Humler, İstanbul'daki otellerinin kendileri için bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, ‘‘Türkiye'de çok mutluyuz’’ dedi. Açılışının birinci yılını kutlayan The Ritz-Carlton İstanbul, bugüne kadar 50 bin kişiyi ağırladı.The Ritz-Carlton İstanbul'un geçen yıl ekim ayında turizm sektörü için oldukça zor bir dönemde açıldığını hatırlatan Herve Humler, Türkiye'de 20 yıllık kontratları olduğunu ve bu sürenin de her 5 yılda bir uzatılacağını söyledi. Humler, ‘‘Türkiye'den ayrılmamız sözkonusu değil ve zaten istemiyoruz. Burada çok mutluyuz’’ diye konuştu. Humler, The Ritz-Carlton'un 100 yıllık tecrübesinin ve hizmet felsefesinin yanısıra, mükemmel Türk motiflerini taşıyan iç dekorasyonu ve Türk insanının doğuştan sahip olduğu misafirperverliğin de The Ritz-Carlton İstanbul'un başarısında çok büyük katkısı olduğunu belirtti.Tüm dünyada seyahat edenler arasında en fazla para harcayan ilk yüzde 5'lik dilimi hedeflediklerini bildiren Humler, The Ritz-Carlton'un İstanbul'daki en lüks otel olduğunu söyledi.11 EYLÜL ETKİLEDİ11 Eylül olayına kadar Türkiye'deki krizden fazla etkilenmediklerini söyleyen The Ritz-Carlton Grubu Başkan Yardımcısı Herve Humler, 11 Eylül'ü tüm dünyadaki otellerinde fazlasıyla hissettiklerini söyledi. Turizm sektöründeki diğer otel grupları gibi gerekli tedbirleri hemen alarak yeni stratejilerini belirlediklerini söyleyen Humler, şöyle konuştu:‘‘Böylece iki ay gibi kısa bir sürede otellerimizin çoğunluğunda doluluk oranımız bir önceki yıllara yakın bir duruma geldi. Uluslararası turizm yerine aynı ülkenin içindeki diğer şehirlere seyahat etmeleriyle oda doluluklarımızı yakaladık. Tabii bunda dünyanın çeşitli yerlerinde satış ve pazarlama ofislerine sahip olmamız, pek çok ülkedeki turizm fuarlarına katılmamız, çalıştığımız tur operatörleri ve organizatörler tarafından tavsiye edilmemiz de etkili oldu.’’The Ritz-Carlton İstanbul'un altı ay sonra ilk ödülünü aldığını hatırlatan Herve Humler, şöyle devam etti:‘‘The Ritz-Carlton İstanbul bizim açımızdan çok başarılı bir otel. Otelimiz, açılışından 6 ay sonra ilk ödülünü aldı. Amerikan Akademisi Hospitality Sciences bölümünün tüm dünyadaki oteller arasında yaptığı araştırmanın sonucunda ‘Beş Yıldızlı Pırlanta' ödülünü aldı. Bu ödülü iki ay sonra Almanya'da güzellik ve sağlık turizminin öncü dergilerinden Senses, The Ritz-Carlton İstanbul'u şehir otelleri kategorisinde en iyi otel seçti. Türkiye'deki otelimiz bizim için bir gurur kaynağı.’’İstanbul, The Ritz Carlton
Magazin'deTHE Ritz-Carlton Grubu'na baÄŸlı otellerdeki odalarda bulunan ve çeÅŸitli ülkelerde dağıtılan The Ritz-Carlton Magazin'in sonbahar sayısının kapak konusu Ä°stanbul oldu. The Ritz Carlton Ä°stanbul otelinin yanısıra Ä°stanbul'un tarihi ve turistik güzelliklerinin tanıtıldığı dergi, gruba ait tüm otellerde müşterilere ulaşıyor. The Ritz-Carlton otellerinde bulunan bu dergi, gecelik konaklama için 350-400 dolarlık ücret ödeyen bir müşteri kitlesine sesleniyor.Â
button