Medyanın geleceği ‘karanlıkta’ aranacak

Güncelleme Tarihi:

Medyanın geleceği ‘karanlıkta’ aranacak
Oluşturulma Tarihi: Eylül 25, 2013 01:13

25’inci Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’ne sayılı günler kaldı.

Haberin Devamı

Bugün başlayan ve 28 Eylül’e kadar sürecek 4 günlük festival sürprizlerle dolu.

KRİSTAL Elma bu yıl sadece bir yarışma değil, bugün başlayacak ve 4 gün sürecek bir festival. 25’inci Kristal Elma Yaratıcılık Festivali Türkiye’den ve dünyadan vizyoner pek çok önemli ismin ufuk açıcı konuşmasına sahne olacak. Konferanslar, seminerler, paneller, çalışma atölyeleri, master class eğitimler, gösterim ve sergiler dahil olmak üzere 75 etkinlikte reklamcılıktan medyanın geleceğine pek çok konu masaya yatırılacak.

KARANLIK BİR ODADA GERÇEKLİK

27 Eylül Cuma günü ise 13.00-13.45 sürprizlerle dolu bir oturum gerçekleşecek. “Karanlık Bir Odada Gerçeklik: Medyanın Geleceğini Tanımlamak” başlıklı oturumun moderatörlüğünü Hürriyet Gazetesi yazarı Ertuğrul Özkök üstlendi. Konuşmacılar ise Hürriyet Gazetesi Gazetecilik Yönetim Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, Bild Genel Yayın Yönetmeni Kai Diekmann ve Google Ortak Proje Güney Avrupa Direktörü Beatrice de Clermont Tonnerre. Diekmann ve Tonnerre aynı zamanda Hürriyet Yönetim Kurulu’nun bağımsız üyeleri.

‘BLOW UP’A GÖNDERME

Hürriyet Pazarlama Direktörü Birim Gönülsen, söz konusu oturumda meşhur ‘Blow Up’ filmine göndermeler olacağını söyledi. Hiç kimsenin daha önce böyle bir oturum tecrübesi yaşamadığını belirten Gönülsen “Seyirci sürekli sürprizlerle karşılaşacak” dedi. Blow Up, Türkiye’de ‘Cinayeti Gördüm’ ismiyle bilinen, senaryosu ve yönetmenliği Michelangelo Antonioni’ye ait 1966 yapımı kült bir film. Tenis topu metaforu, unutulmaz sahnesi. Medyanın geleceği karanlık bir odada tanımlanırken, Blow Up ile kurulacak bağ şimdiden merak konusu.

Haberin Devamı

‘Dijital peygamber’ geliyor

FESTİVAL konuşmacıları arasında, Publicis Groupe’un Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Maurice Levy, Facebook’un Global Yaratıcı Çözümler Direktörü Mark D’Arcy, AOL’un manası ‘dijital peygamber’ (Digital Prophet) olan titre sahip yöneticisi David Shing ve Coca-ColaReklam Stratejilerinden sorumlu Başkan Yardımcısı Jonathan Mildenhall da bulunuyor.

Türkiye’nin yaratıcılık festivali

REKLAMCILAR Derneği tarafından düzenlenen, Türkiye’nin ilk yaratıcılık yarışması Kristal Elma bu yıl sektörün yaşadığı değişime paralel yenilendi. Festival, sadece reklam sektörü profesyonellerinin değil, marka ve reklamveren dahil iletişim endüstrisinin tüm temsilcilerini buluşturacak bölgesel bir networking platformu olmaya hazırlanıyor. Future 25, festivalin son günü, tüm gün süren bir eğitim kampı formatında. Sektörün 25 yılını tasarlayacak genç katılımcılar ile sektörün önemli temsilcileri ‘yaratıcılık’ ile özdeşleşmiş olan kreatif reklamcılar bir araya gelecek.

Haberin Devamı

3 bin kişilik katılım bekleniyor

REKLAMCILAR Derneği Başkanı Alper Üner, “Reklamcılar kendilerini daha önce hiç bu kadar tanıtmadılar” diyerek, Kristal Elma Yaratıcılık Festivali için çok iyi bir hazırlık süreci geçirdiklerini belirtti. Türkiye ekonomisinin güçlenmesi için güçlü markalarının olması gerektiğine değinen Üner, “Ülke ekonomisine katkı sağlamayı amaçlayan bu festivalde markaları ve reklamcıları biraraya getirmeyi amaçlıyoruz. Reklamcılık ekosistemindeki bütün tarafların besleneceği bir etkinlik. 17 ülkeden 60 konuşmacı geliyor. 3 bini aşkın kişinin katılmasını bekliyoruz” diye konuştu.

Hürriyet’ten özel stant

HÜRRİYET standında “Kendi Hürriyet’inizi yapabilir, Doğum Günü Hürriyet’inizi alabilirsiniz. Ayrıca standı ziyaret eden kadınlar güzellik yarışmasında, erkekler ise futbolda kahraman olma şansı bulacak.”

BAKMADAN GEÇME!