GeriEkonomi 'Dünya’nın ilk TV Remarketing uygulamasını hayata geçirdik'
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

'Dünya’nın ilk TV Remarketing uygulamasını hayata geçirdik'

'Dünya’nın ilk TV Remarketing uygulamasını hayata geçirdik'

Volkswagen için hazırladıkları “Volkswagen & Bein Digiturk: Dünya'nın İlk TV Remarketing Uygulaması” çalışması ile Kırmızı Dijital /En İyi Dijital Mecra Kullanımı kategorisinde Kırmızı kazanan Mediacom Strateji Başkanı (CSO) Özlem Ergazi, ödüle giden süreci anlattı.

Bu yıl Kırmızı Dijital /En İyi Dijital Mecra Kullanımı kategorisinde Kırmızı kazandığınız Volkswagen için hazırladığınız “Volkswagen & Bein Digiturk: Dünya'nın İlk TV Remarketing Uygulaması” çalışması ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz?

 ‘Volkswagen, dört senedir üst üste, Türkiye’nin en sevilen otomobil markası olma ünvanını taşıyor. Bu başarının arkasında birçok etken var. Bunlardan biri de markanın inovasyona olan yatkınlığı. Biz de iletişimde inovatif ve sıradışı bir yol izleyerek BeIN Digiturk platformunda Dünya’nın ilk TV Remarketing uygulamasını hayata geçirdik.

BeIN Digiturk içerisinde, kullanıcılara Volkswagen modellerini inceleme, fiyatları karşılaştırma ve kendi konfigürasyonlarını oluşturma imkanı sağlayan özel Volkswagen arayüzünü hazırladık. İzleyicilerin karşısına reklam gösterimi olmadığı anlarda mesajımızı çıkartıp arayüzümüze davet ettik.

Dünya’nın ilk TV Remarketing uygulamasını hayata geçirdik

Ara yüzümüze giren tüm kullanıcıların datalarını kullanım alışkanlıklarına göre toplayarak, bu kullanıcıların karşılarına daha önceki davranışlarına göre yeni reklamlar çıktık. Kullanıcı fiyat karşılaştırması yaptıysa, kampanya mesajı ile direkt araç özelliklerine baktıysa ilgilendiği model ile ilgili reklam gösterimi yaptık. Aynı zamanda kullanıcıların test sürüşü için kayıt olmalarını sağladık. Test sürüşü talebi ile gelen kullanıcıların datası ile de müşteri hizmetlerini bağladık ve bu talep ile gelen kullanıcılar hemen aranarak test sürüşü randevusu aldılar.

Bayi ziyareti, test sürüşü ve satış gibi kriterler göz önüne alındığında kampanya başarıya ulaştı ve hayata geçen ilklerle oldukça ses getirdik.

Kırmızı ile sizin ajans olarak ilk tanışmanız nasıl ne zaman oldu? Böylesi bir yarışmanın sektöre katkısı konusunda ne düşünüyorsunuz? Kırmızı gibi bir yarışma neden olmalı, neden önemli?

Kırmızı, 2005 yılından bu yana yaratıcılığı ödüllendiren, reklam dünyasının nabzını tutan köklü bir yarışma. Yaratıcı ve üretken beyinleri cesaretlendirerek daha fazla fikir üretmelerini sağlaması ve bu sayede sektörün gelişimine katkıda bulunmasıyla önemli bir yere sahip.

Özellikle son dönemde dijital kategorileri de bünyesine ekleyen Kırmızı Ödülleri, sektörün dinamizmine uyum sağlayarak daha da kapsamlı ve heyecan verici bir etkinlik haline geldi. Biz de MediaCom olarak, dijital kaslarımızı geliştirdiğimiz bu dönemde, inovasyon ve teknolojiyi ön plana çıkardığımız bir işle Kırmızı Ödülünü almaktan mutluluk duyuyoruz.

Markalarımız için yaptığımız bütün işler bizim için değerli ancak yapılan işin takdir görmesi ve yaratıcılığın ödüllendirilmesi hem ajans olarak bizi hem de birlikte çalıştığımız iş ortaklarımızı gururlandırıyor ve daha iyilerini hayata geçirmemiz için bize cesaret veriyor.

Dünya’nın ilk TV Remarketing uygulamasını hayata geçirdik

'Volkswagen Binek Araç Genel Müdürü Vedat Uygun'

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Vedat Uygun: Volkswagen Binek Araç olarak yaratıcılığa ve fark yaratmaya büyük önem veriyoruz. Hemen hemen her kesimden bir müşterisi olan bir marka olarak satıştan satış sonrası hizmetlere, pazarlama iletişimimize kadar her alanda daima fark yaratan, müşteri deneyimini zenginleştiren, kesintisiz, şaşırtıcı ve beklenmedik içerik ve hizmetler sunmak hedefindeyiz.

Sahip olduğumuz kanalların yanı sıra Volkswagen severlere dokunabileceğimiz yeni mecralarda yer alarak karşılarına beklenmedik online ve offline platformlarda çıkıyor ve Volkswagen deneyimini en kolay ve en pratik şekilde yaşatıyoruz. Markamızın dünyanın en büyük otomobil markalarından biri olmasının altında da hem ürünlerimizi geliştirirken, hem de müşterilerimize hizmet üretirken yaratıcı yeni fikirlere açık olmamız yatıyor.

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli? Ajansınızın yaratıcılık ödülü kazanması ne kadar önemli?

Vedat Uygun: Kırmızı Ödülleri, iletişim sektörü için hem markalar, hem de yaratıcı ajanslar nezdinde, yaratıcı, yeni ve sıra dışı fikirlerin teşvik edildiği ve ödüllendirildiği bir ortam sağlıyor. Bu ortam, Türkiye’deki tüm markaların iletişim stratejilerini olumlu olarak etkiliyor. Sektörün kendi kendisini değerlendirdiği, başarılı örneklerin ve fikirlerin değerlendirildiği bir ortamda, iş ortağımız Mediacom’un ödüllendirilmesi de bize büyük mutluluk verdi. Bu ödül, Mediacom ile markamız arasındaki ahengi, başarılı iş birliğini ve aynı düşünce frekansında olduğumuzun da bir göstergesi olarak bizim için çok önemli.

 

 

 


Yorumları Göster
Yorumları Gizle