Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor

Güncelleme Tarihi:

Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 10, 2018 01:22

Kale Endüstri Holding Pazarlama Direktörü Billur Burkutoğlu; "Yaratıcı iletişimin iki boyutu var; bu anlamda hem içeriğin hem de uygulamanın yaratıcı olması önemli. İçeriğin yaratıcı olması için doğru iç görülerin tespit edilmesi ve bu iç görülere uygun ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi gerekiyor. Bu da reklam verenin rolü. Yaratıcı içerik, yaratıcı kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor. Bu anlamda reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak bize; doğru iç görüleri toplamak, yorumlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu yönde geliştirmek ve bu konuda daha çok yatırım yapmak adına cesaret veriyor" dedi.

Haberin Devamı

 İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Yaratıcılık ile ilgili Einstein’ın çok sevdiğim bir sözü var: “Yaratıcılık zekanın oyun alanıdır” diyor. Her birimiz her gün daha önce olmadığı kadar çok miktarda mesaja maruz kalıyoruz ve bu mesajların çoğunu duymazdan veya görmezden geliyoruz. Bana göre aradan sadece zeki mesajlar sıyrılıyor. Zeki derken; hem “IQ” hem de “EQ” (duygusal zeka) olarak zeki olanlardan bahsediyorum. Hem aklımıza hem de duygularımıza basit ve etkili bir şekilde hitap etmek, okuyanın dikkatini çekebilmek hiç kolay bir iş değil. İşte yaratıcılık tam da burada devreye giriyor. Kale Endüstri Holding olarak, insanların yaşam alanlarında daha güvenli ve daha huzurlu yaşamaları için entegre güvenlik çözümleri sunuyoruz. Bu doğrultuda iletişim çalışmalarımız ile de, nasıl daha güvenli yaşayabiliriz konusunda bilinç oluşturmayı hedefliyoruz. İnsanların bu konuya dikkatini çekebilmek için yaratıcı ve zeki mesajlar üretmemizin çok önemli olduğuna inanıyoruz.

Haberin Devamı

Billur Burkutoğlu: Yaratıcı içerik, kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Reklam yatırımları içinde basının payı azalmış olsa da, itibarı hiç azalmadı. Kurumsal mesajlarımızda basının olmadığı bir mecra karması düşünmek imkansız. Basın iletişimi yapmak; daha çok okuyan, daha çok sorgulayan, daha titiz bir hedef kitleye hitap etmek anlamına geliyor. Bu mecrada yaratıcı olmak, zeki mesajlarla okurun dikkatini çekmek daha da önem kazanıyor. Bu anlamda Kırmızı gerçekten çok harika bir iş başarıyor. Basında yaratıcı işlerin ödüllendirilmesi, sadece bu alanda değil tüm mecralarda iletişim kalitesinin artmasına dolaylı olarak yardımcı oluyor.

 Bu yıl reklam verenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Yaratıcı iletişimin iki boyutu var; bu anlamda hem içeriğin hem de uygulamanın yaratıcı olması önemli. İçeriğin yaratıcı olması için doğru iç görülerin tespit edilmesi ve bu iç görülere uygun ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi gerekiyor. Bu da reklam verenin rolü. Yaratıcı içerik, yaratıcı kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor. Bu anlamda reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak bize; doğru iç görüleri toplamak, yorumlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu yönde geliştirmek ve bu konuda daha çok yatırım yapmak adına cesaret veriyor.

BAKMADAN GEÇME!