Barça’ya brokoli FB’ye ıspanak

Güncelleme Tarihi:

Barça’ya brokoli FB’ye ıspanak
Oluşturulma Tarihi: Mart 13, 2019 08:30

AVRUPA’nın beyaz eşyada pazar lideri Beko, sponsoru olduğu Barcelona ile 2018’de çocuklara yönelik başlattığı ‘Şampiyonlar Gibi Beslen’ (Eat Like a Pro) kampanyasını şimdi Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı ile Türkiye’de gerçekleştirecek.

Haberin Devamı

Barcelona’nın yıldız futbolcusu Messi’nin brokoli yediği reklam filmlerinin büyük ilgi gördüğü kampanya kapsamında Fenerbahçe Beko Basketbol takımının oyuncuları da ıspanak yiyerek sağlıklı beslenme için çocuklara örnek olacak.

Barça’ya brokoli FB’ye ıspanak

Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, “Çocuklar özellikle beslenme konusunda anne babalarından çok, hayran oldukları sporculardan ilham alıyor. Örneğin pek sevilmeyen brokoli, Messi ile çocuklara daha güzel geliyor. Eminim çocuklar yıldız basketbolcularımızın yediğini gördükçe ıspanağı daha çok sevecekler. Amacımız ailelere ve çocuklara beslenme okur-yazarlığı kazandırmak” dedi.

Haberin Devamı

Barça’ya brokoli FB’ye ıspanak

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nın, Beko’nun çocuklarda obezite sorunuyla mücadele amacıyla küresel ölçekte Barcelona ile birlikte yürüttüğü Şampiyonlar Gibi Beslen Girişimi’nin Türkiye ve dünyadaki elçileri olacağını belirten Uzun, şunları anlattı: “Türkiye’de kampanyaya başlamadan önce çocukların beslenme ve spor yapma alışkanlıklarına yönelik ‘Şampiyonlar Gibi Beslen Araştırması’nı gerçekleştirdik. Türkiye genelinde 3-15 yaş arasında çocukları bulunan 1600 anne ile yaptığımız araştırmaya göre annelerin yüzde 73’ü çocuklarının sağlıklı ve normal kiloda olduğunu düşünüyor. Yüzde 10’u ise çocuklarının fazla kilolu olduğunu belirtiyor. Her 2 çocuktan biri spor yapmak istemezken her 5 çocuktan biri hayran olduğu sporcuyu örnek alıyor. En çok örnek alınan sporcular ise futbol ve basketbolcular. İşte biz de bu kampanya ile çocukların örnek aldığı sporcular aracılığıyla sağlıklı beslenmeyi, günlük fiziksel aktiviteye teşvik etmeyi teşvik etmek istiyoruz. Fenerbahçe özellikle sosyal medya etkileşimi açısından dünyanın önde gelen takımlarından biri.”

 

Haberin Devamı

UNICEF İLE İŞBİRLİĞİ

ŞAMPİYONLAR Gibi Beslen kampanyasında futbolcuların çocuklara sebze yemeleri çağrısı yaptığını kaydeden Uzun, “Bu projede UNICEF ile işbirliği yaptık. ‘eatlikeapro’ etiketiyle sosyal medyada yapılan her paylaşım için Beko kampanyaya 1 Euro bağış yapıyor. Ve bu etiketle 10 günde 1 milyon paylaşım yapıldı. Biz de Beko olarak obeziteyle mücadele için UNICEF’e 1 milyon Euro bağışladık. Projenin Türkiye ayağında da UNICEF ile işbirliği yapmak için görüşmelerimiz sürüyor” diye konuştu.

 

 

100 KİŞİDEN 65’İ TANIYOR

ŞAMPİYONLAR Gibi Beslen kampanyasının geçen yıl Beko’nun bilinirliğinin ve pazar payının artmasına katkı sağladığını belirten Uzun “Beko şu anda adet bazında Avrupa solo beyaz eşya pazarının lideri. 2018 yılında Beko’nun Avrupa’daki toplam pazar payı bir önceki yıla göre 0.4 puan yükselerek 8.6 oldu. 2018 yılında Avrupa’da Beko’nun toplam marka bilinirliği de bir önceki yıla göre 2.2 puan artışla yüzde 65.4 oldu” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!