Alışveriş cuması: Şirketler 24 Kasım Cuma günü gerçekleşecek Black Friday’e kilitlendi

Güncelleme Tarihi:

Alışveriş cuması: Şirketler 24 Kasım Cuma günü gerçekleşecek Black Friday’e kilitlendi
Oluşturulma Tarihi: Kasım 16, 2018 08:30

İndirimlerin ve kampanyaların yapıldığı alışveriş festivali ‘Black Friday’ (Kara Cuma) 23 Kasım’da başlıyor. Dünya çapında milyarlarca dolarlık ekonomi oluşturan Black Friday için Türkiye’deki e-ticaret şirketleri de kolları sıvadı.

Haberin Devamı

‘Efsane Cuma’, ‘Süper Cuma’ ve ‘Beklenen Cuma’ gibi farklı isimlerle Türkçeye çevrilen bu çılgınlığın önemli hacme ulaşması bekleniyor. Bankalararası Kart Merkezi (BKM) verilerine göre geçen yıl ‘Black Friday’de Türkiye’de 2.4 milyar lira internetten kartlı ödeme gerçekleşti. 2016’da 1.8 milyar TL idi. Sadece cuma günü ise 564 milyon lira harcanmıştı bu yıl beklenti 1 milyar lira. E-ticaret platformlarına hazırlıklarını sorduk.

HEPSİBURADA 550 MİLYON ADET ÜRÜNLE HAZIR

Alışveriş cuması: Şirketler 24 Kasım Cuma günü gerçekleşecek Black Friday’e kilitlendi

GEÇEN yıl dakikada 1200 işlemle toplamda 250 milyon TL’lik satış yapan Hepsiburada, toplamda 550 milyon adet ürünü satışa hazırladı. Bu yıl 45 günlük ticaret hacmine 1 günde ulaşmayı hedefleyen şirketin Efsane Cuma’sı 22 Kasım Perşembe günü saat 20:00’da başlayacak. Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan, “Efsane Cuma alışverişlerinin yüzde 60’ının Anadolu’dan yapılması bekleniyor. 20 milyondan fazla ziyarete ev sahipliği yapacak platformda müşteriler, giyimden kozmetiğe, beyaz eşyadan oto lastiğine, bilgisayardan cep telefonuna, kitaptan ev tekstiline kadar tüm ihtiyaçlarını uygun fiyatlarla temin edebilecek” dedi. Ayrıca geçen yıl ev satışı gerçekleştiren Hepsiburada, bu yıl İstanbul Avrupa yakasında yer alan evlerin yanı sıra Ankara’da arsa parselleri satacak. Motosiklet modelleri de platformda yer alacak.

Haberin Devamı

GİTTİGİDİYOR YÜZDE 80’E VARAN İNDİRİM YAPACAK

Alışveriş cuması: Şirketler 24 Kasım Cuma günü gerçekleşecek Black Friday’e kilitlendi

GİTTİGİDİYOR Ticari Direktörü Bülent Elçin, şunları söyledi: “Deyim yerindeyse alışveriş çılgınlığının görüldüğü bu günlerde tüketiciler hem mağazalarda hem de e-ticaret platformlarında alışverişi büyük ölçüde artırıyor, satışlarda çok ciddi bir hareketlenme yaşanıyor. Türkiye’de de e-ticaret ekosistemini ciddi şekilde canlandıran Black Friday kapsamında biz de “Süper Cuma” ismini verdiğimiz kampanyamızla tüketicilerimizin taleplerine ve ihtiyaçlarına karşılık veriyoruz. GittiGidiyor’un düzenlediği Süper Cuma kapsamında sadece 23 Kasım günü tam 24 saat boyunca anne-bebek ürünlerinden kozmetiğe, dekorasyondan yapı markete, cep telefonundan teknoloji ürünlerine kadar pek çok kategorideki seçili ürünlerde yüzde 80’e varan indirim fırsatları tüketicileri bekliyor. Ayrıca aynı gün çeşitli kategorilerde özel indirimler sunmayı da planlıyoruz.”

Haberin Devamı

AMAZON ÇILGINLIĞA 1 HAFTA ÖNCE BAŞLIYOR

Alışveriş cuması: Şirketler 24 Kasım Cuma günü gerçekleşecek Black Friday’e kilitlendi

E-ticaret devi Amazon, geçen aylarda Türkiye’deki e-ticaret platformunu hayata geçirdi. ‘Beklenen Cuma’ olarak Black Friday’e isim veren Amazon.com.tr, bu alışveriş festivaline 1 hafta öncesinden başlıyor. Şirketten yapılan açıklamada, “Amazon.com.tr, ‘Beklenen Cuma’ haftasına 19 Kasım’da başlıyor. Amazon.com.tr, Beklenen Cuma haftasında Samsung Galaxy J7 gibi özel indirimli ürünlerin yanı sıra, oyuncaktan elektroniğe, modadan mutfağa birçok kategoride alışveriş severlere büyük indirimler sunacak” denildi. 26 Kasım’a kadar ‘Beklenen Cuma’ indirimlerini sunacak olan Amazon.com.tr, 50 TL üzeri alışverişlerde ücretsiz teslimat seçeneğini tüketicilere sunacak.

BAKMADAN GEÇME!