Cuma vitrini

Güncelleme Tarihi:

Cuma vitrini
Oluşturulma Tarihi: Ekim 07, 2005 01:00

Halıda mor ve vişne tonları çok popüler

George W. Bush, Tony Blair, Kuveyt Emiri Nazır El-Sabah gibi pek çok önemli devlet adamının tercih ettiği Has Halı, Türkiye’de de Başbakanlık ve Dışişleri Bakanlığı konutları ile Genelkurmay Başkanlığı Toplantı Salonu’nda kullanılıyor.

Dünya halı endüstrisinin en önemli ödülü America’s Magnificient Carpet’ı (Amerikan’nın Muhteşem Halısı) kazanan Has Halı’nın 2006 kış sezonu ürünlerinin reklam çekimleri Dolmabahçe Sarayı’nda Hasan Hüseyin tarafından gerçekleştirildi. Londra Harrods, New York ABC Carpet&Home, Stark, Los Angeles Mansour gibi önemli mağazalarda satılan halıları Michelle Pfeiffer, Harrison Ford ve Angelina Jolie gibi sinema starları da kullanıyor.

Has Halı’nın hikayesi 1896 yılında Kayseri’de başlayan ve bugün tüm dünyada devam eden bir başarı hikayesi. Türk halısı olarak lanse edilen çoğu halının aslında İran esinleri taşıdığı bir sektörde Has Halı, kendi kültüründen ve tarihinden esinlenerek tasarım yapıyor.

Yeni sezon çekimleri yaklaşık iki gün sürdü. Mekan olarak Dolmabahçe Sarayı’nın muhteşem atmosferi seçildi. Zarif süslemeleriyle bir saltanat kayığının da eşlik ettiği çekimlerde L’Ottoman, Pera ve Seraph koleksiyonlarından eşsiz halılar kullanıldı.

2006 HALI MODASI

Has Halı 2006 kış koleksiyonunda iri biçimlerden oluşan desenler ve pastel tonları var. Mor ve vişne tonları çok popüler. Malzeme olarak yüzde 100 yün kullanılan halılar yine revaçta, ancak bu yıl yünün hakiki ipekle birlikte kullanıldığı ürünler de var. Has Halı’nın üç ayrı koleksiyonu var: Pera, L’Ottoman ve Seraph. Geleneksel Osmanlı halı sanatını günümüz moda ve renk anlayışıyla birleştirerek L’Ottoman’ı üretiyorlar. Bu koleksiyonda kullanılan malzemeyi Erzurum Gavur Dağı ve Palandöken’in yüksek yaylalarındaki yörüklerden temin ediyorlar. Genellikle İran ve Hint, kısmen de Osmanlı desenlerinden oluşan Seraph koleksiyonu diğerlerine göre daha ekonomik. Osmanlı’nın müzeler ve özel koleksiyonlarda yer alan başyapıtlarından esinlendikleri Pera koleksiyonunda ise halı üzerindeki malzemenin yüzde 70’i has ipek, yüzde 30’u kaşmir yün.

Hayatın her anı için

LC Waikiki’nin erkek koleksiyonu hayatın her anına hitap eden tasarımlardan oluşuyor. Yenilikçi renklerin ve teknoloji temasının ön plana çıktığı yeni koleksiyon, iş hayatından spor aktivitelerine, hafta sonu gezilerinden şık davetlere yaşamın her anında erkeklerin yanında olmayı başarıyor. Gömlekler 29.99-39.99, jean’ler 44.99-59.99, hırkalar 39.99-49.99, kabanlar 69.99-89.99 YTL.

Saç dökülmesine karşı

Vichy’nin yeni ürünü Dercos Aminexil, saç dökülmesiyle etkili biçimde mücadele ediyor. Kadın ve erkekler için ayrı çeşitleri var. Saç kökünün deride sıkışmasını engelleyerek kökün saç derisine daha güçlü tutunmasını sağlıyor. Ayrıca saç telini yeniden oluşturuyor. Renklendirici ve koruyucu maddeler içermediğinden alerji yapmıyor. 18 tane 6 ml.’lik şişelerden oluşan bir kutusu 98.50 YTL. Yalnızca eczanelerde bulabilirsiniz.

Ramazana özel kampanya

Şef Eyüp Kemal Sevinç’in özel tariflerinin yer aldığı yeni ambalajı ve içeriğiyle Piyale Çorba, ramazana hazır. Bu aya özel bir kampanya da düzenliyorlar. Dört paket Piyale çorba alanlar üç paket parası ödeyecek. Bir paketi 55 YKr.

Selülite iyi gelen sabunlar

Bagno di Roma adlı anti-selülit masaj sabunları; İstanbul, İzmir ve Ankara’daki eczanelerde satılmaya başlandı. Her cilt tipine uygun olan sabunlar, selülitin farklı aşamaları için üç ayrı grupta üretiliyor. Yaş, selülitin durumu ve beslenme alışkanlıklarına bağlı olarak en az 3-6 ay kullanmak gerekiyor. Fiyatları 8-9.75 YTL arasında.

Motor sporlarından esinlendi

Reebok’ın sonbahar-kış ayakkabı koleksiyonunda yer alan Motoring Closure adlı ayakkabı, motor sporlarından esinlenilerek yaratılmış. Dört farklı renk seçeneği var. Fiyatı 133 YTL.

Süt alana kase hediye

2 Kasım’a kadar Pınar Şölen Kangal Sucuk (280 gr.), Pınar Beyaz Peynir (200 gr.) ve Pınar Süt (1 lt.) alanlar, bu üç ürünün barkodunu anlaşmalı Güral Porselen mağazalarına götürerek iki tane porselen kase kazanıyor.

Taraftar kadınlara

Terlik markası Twigy, erkeklerden sonra futbol meraklısı kadınlar için de ev terliği üretti. Dört büyüklerin renklerini taşıyan terlikler son derece kadınsı. Fiyatı 23 YTL.

Hassas dişler için

Colgate’in yeni ürün Sensitive, düzenli kullanıldığında sinir uçlarını yumuşatarak hem dişlerdeki ani ağrıları azaltıyor, hem de diş hassasiyetine karşı kalıcı koruma sağlayan kalkan görevi görüyor. Böylece dişleriniz sıcak soğuk farklarından daha az etkileniyor.

Bir koleksiyon altı tema

River Island’ın sonbahar-kış koleksiyonunda hemen herkes kendine uygun bir şeyler bulabilir. Çünkü içinde tam altı tema var ve hepsi farklı zevklere sahip kadınlara hitap ediyor. Ancak genel olarak tasarımların orijinal olmayı seven, kadınsı ama romantik, kendine güvenen kadınlara hitap ettiğini söyleyebiliriz.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!