2008 ilkbahar-yaz koleksiyonu, ipek ve kaşmir ağırlıklı. Renkler siyah, beyaz, lacivert ve kahverengi ağırlıkta. Beyaz gömleğin 8 farklı kumaş ve kesim çeşidi var. Pantolon-ceket, etek-ceket takımlarına koyu tonlar hakim. Toprak renkleri trençkotları ve gömlek elbiseleri de unutmamak lazım. C-line markasının temel felsefesi şöyle: "Hangi şehirde yaşadığın değil, o şehri nasıl yaşadığın önemli."
SÜPER MODEL ERIN WASSON
Çekim günü köpeğimi kaybetmiştim, fotoğrafçı sayesinde kendime geldim
Gucci, Dolce&Gabbana, Alberta Ferretti, Emanuel Ungaro, Donna Karan ve Michael Kors gibi önemli markaların yüzü oldu. Çıkmadığı dergi kapağı yok. Pirelli takvimi için bile poz verdi. Manken olmadan önce Teksas’ta sessiz sakin bir yaşam sürüyordu. Günlük hayatında tam bir erkek çocuğu gibi giyiniyor. Sevdiği tasarımcılar Burfitt, Ann Demeulemeester ve Alexander Wang. LowLuv by Erin Wasson adında bir mücevher markası var. Aynı zamanda styling yapıyor: "Bu yıl hem Vakko markasının hem de C-line’ın yüzüyüm. Vakko kampanyasında gösterişli ve lüksü en üst seviyede yaşayan bir kadını canlandırdım. Vakko C-line’da ise ne istediğini bilen, güçlü ve kararlı bir kadını... Çekimler iki gün sürdü. New York’a birkaç kilometre uzaklıkta, eski bir malikanedeydik. Fotoğrafçımız Alphan Eşeli’ye teşekkür etmem lazım, çünkü o gün köpeğimi kaybetmiştim ve çok üzgündüm. Ama Alphan beni inanılmaz iyi motive etti ve bence ortaya harika bir iş çıkardı."
CEM HAKKO: Uzun zamandır hayalini kuruyorduk
Vakko olarak tüm enerjimizle lükse katkıda bulunmaya devam ediyoruz. Vakko C-line, çok uzun zamandır hayalini kurduğumuz bir projeydi. Vakko’nun moda ve kalite anlayışıyla aynı çizgide gelişen, yepyeni bir markanın, Vakko’ya yeni heyecanlar katacağını düşünüyoruz. C-line stil olarak Vakko’dan çok farklı. Modern zamanların şehirli kadınına hitap eden bir koleksiyon.