Ucuz döviz, lüks tüketimi artırdı

Güncelleme Tarihi:

Ucuz döviz, lüks tüketimi artırdı
Oluşturulma Tarihi: Kasım 26, 2007 00:00

2001 krizi sonrasında ekonomik göstergelerdeki iyileşme, dolar kurundaki düşüş ile birleşince lüks tüketim sektöründeki canlanma hız kazandı.

Dünyada yıllık 100 milyar dolarlarla ifade edilen cirosuyla gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde giderek pazar payını büyüten lüks tüketim, Türkiye’de de A Plus tüketicilerin yaşam tarzlarını kolaylaştıracak yeni trend ve son ürünleri önümüzdeki günlerde görücüye çıkaracak. JNR Fuarcılık tarafından Hilton Convention Center’da 8-9 Aralık günlerinde organize edilen ’A Plus Life Style’ Lüks Markalar Fuarı’nda farklı sektörlerden dünyanın en önemli markaları yeni konseptlerini Türkiye’de ilk kez aynı çatı altında buluşturacak.

STANDARTLAR YÜKSELİYOR: Özellikle Türkiye’deki pazar payını büyütmeyi hedefleyen lüks markaların yer alacağı fuarda, saat, mücevherat, lüks arabalar, banka ve kredi kartları, yatlar, mobilyalar, moda, spa otelleri, elektronik ve elektrikli ev aletleri, antikalar, içkiler ve lüks yaşam tarzındaki tüm sektör temsilcilerinin yer alacağını açıklayan JNR Fuarcılık Genel Müdür Yardımcısı Elif Keleş şunları söyledi: "Ekonomimizdeki istikrar ve Türk insanının da yaşam standartındaki yükselişe paralel olarak A plus lüks tüketimi de giderek büyümeye başladı. Bu da doğal olarak sektör temsilcilerini yeni arayışlar noktasına getirdi. Bu nedenle lüks tüketim ürünlerini tanıtmak ve Türkiye pazarına girmek isteyen firmalar da yeni açılımlarla A plus tüketiciye ulaşmak istiyor. A Plus Life Style’ Lüks Markalar Fuarı da onlara böyle bir olanağı sağlıyor" dedi.

KİMLER VAR: Elif Keleş, Fashion-TV’nin de yer alacağı fuarın son derece renkli simaları buluşturacağını açıkladıktan sonra, otomotiv sektörünün devi Masserati’nin yanı sıra fuarda uluslararası marka ününe sahip Tiffany&Co Damas-Stefan Hafner’in de yer alacağını söyledi. Keleş fuara katılan markaları da dünyanın en büyük plazma tv’si ile Panasonic, Harley-Davidson, Rotap-Omega-Rolex-Mountblance, Siren Ertan-İstanbul, Denizbank, Baume and Mercier, Blanc Pain saatleri, İtalya’dan Artdecor, LPI Mücevherat-Glashütte, Pierre Cardin, Damla Pırlanta by Cemil İpekçi, Snaidero, İnterio, Bos Group-Cerutti-1881-Fendi-Nina Ricci-Lamborghini-Dunhill, Bebek Mücevherat, La Blanc, Davidoff, Fransız Bordoeaux ve İtalya şarapları, Ağaoğlu My World Executive, New York-Miami-Virgin Adaları villaları ile Cempay Group, Aida değerli taşlar, Eternity, Setur, Bitez Mansions villaları, Clinic İstanbul, Forum Saatçilik-Roberto Coin Cento Collection ve Ümit Yaşar Oğuzcan Sanat Galerisi olarak açıkladı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!