Kozmetik markaları erkekler için yarışıyor

Güncelleme Tarihi:

Kozmetik markaları erkekler için yarışıyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 14, 2007 01:33

Visifirm, Babalar Günü için özel bir paket hazırladı. Visifirm Serum, Visifirm Yoğun Hücre Terapisi ve yüz temizleme jelinden oluşan paket, bir seyahat bakım çantasıyla birlikte sunuluyor. Bu marka eczanelerde satılıyor. Ücretsiz danışma hattı: 0800-261 51 17.

The Body Shop’ın erkekler için ürettiği serilerde (Arber, Javari, Kistna ve Of a Man), saç ve vücut şampuanı, au de toilette ve tıraş sonrası balzamı gibi ürünler var. Body Shop’ın Türkiye’de 28 mağazası var. Quick Manicur, kadın veya erkek, insanın kendi başına uygulayabileceği bir el bakım ürünü. Bir dakikada el ve ayak tırnaklarını parlatıp güçlendiriyor, tırnak etlerinin kolay temizlenmesini sağlıyor. Eczanelerde 44 YTL’lik kutuda satılan ürün 100 kez kullanılabiliyor.Nivea’nın erkek markası Nivea For Men, Babalar Günü dolayısıyla bir Q10 Enerji Kremi alanlara, bir Q10 Göz Çevresi Bakım Kremi hediye ediyor. Extory serisi Babalar Günü için özel kofreler hazırladı. Deodoran ve duş jellerinin de bulunduğu bu kofreler 22 YTL. Hunca’nın ABD’den ithal ettiği anti-aging kremi Renewal, erkekler tarafından da büyük ilgi görüyor. 177 ml’lik yüz kremi 230 YTL.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!